Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Details van het abonnement Glow
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Glow
€4 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van €3/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Glow gsm-abonnement met 5GB. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 7/maand.
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Details van het abonnement Spark
Promo: € 11.40/maand gedurende 36 maanden, daarna € 12.
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Spark
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je daarbovenop telkens de energiekost voor 250 kWh gratis.
Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Spark gsm-abonnement.
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Details van het abonnement Flash
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Flash
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je telkens de energiekost voor 250 kWh gratis. Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Flash gsm-abonnement.
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Details van het abonnement Star
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Star
€16 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van € 6/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Star abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 22/maand.
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je telkens de energiekost voor 250 kWh gratis. Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Star gsm-abonnement.
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Optie: Mega Boost
Optie: Bel en sms onbeperkt
/ Dieter
Ontvang elk jaar tot wel 3 maanden elektriciteit (1000 kWh) gratis dankzij onze combo deal!
Sinds de totale liberalisering van de energiemarkt in 2007, kan de consument kiezen tussen verschillende leveranciers van elektriciteit en aardgas.
Prijs is een doorslaggevende factor voor veel consumenten, maar toch is het niet alles. Studies wijzen uit dat de klanttevredenheid ook een belangrijke rol speelt in de keuze van een energieleverancier. Als je een energieleverancier kiest, verbind je je meestal voor een langere termijn. Zelfs als je verhuist, kan je je contract verderzetten op je nieuw adres. Het is dus essentieel om ook aandacht te geven aan andere elementen dan de prijs.
Er bestaan enkele objectieve criteria om de kwaliteit van een klantendienst te beoordelen. Ze hebben elk hun invloed op de relatie met een energieleverancier.
Bij Mega hechten we veel belang aan onze kwaliteitsvolle klantendienst. Daarom vestigen we even onze aandacht op deze verschillende elementen:
Maxime Sonkes, Customer Experience Manager, zegt dit erover: “Wat onze werknemers betreft, focussen we ons op hun technische vaardigheden. Deze worden aangescherpt door transversale opleidingen die onze werknemers volgen. Bovendien kennen zij de manier van werken binnen alle departementen. Ze zijn zo beter voorbereid op de verschillende procedures en problemen die ze zullen moeten behandelen. Dit zorgt ervoor dat ze hun vaardigheden dagelijks kunnen ontwikkelen tijdens het werk”.
Daarnaast geeft Mega ook aandacht aan de menselijke vaardigheden van zijn werknemers. Niet iedereen gaat hetzelfde om met een moeilijke telefoon of frustratie van een klant. Daarom kiest Mega zijn werknemers op een nauwkeurige manier. Toekomstige werknemers moeten een belangrijke test doorstaan. “We zoeken geen robots, maar succesvolle personen met een goed instinct. We proberen onze werkwijze dagelijks te verbeteren. Elke medewerker legt bijvoorbeeld elke week een nieuwe of geüpdatete procedure uit. Zo onderhouden we de kennis van iedereen,” vertelt Maxime Sonkes ons.
Eén van onze sterktes is de interne klantendienst. Elke medewerker kan een dossier van A tot Z beheren. Zo kunnen ze een relatie ontwikkelen met de klant. Elke dag stelt een gemotiveerd team alles in het werk om een kwaliteitsvolle klantendienst aan te bieden. Onze medewerkers zijn ook energieconsumenten en daardoor weten ze perfect wat de behoefte is van een klant. Ze zijn erg efficiënt als ze een vraag van een klant moeten beantwoorden.
Om een kwaliteitsvolle klantendienst te blijven leveren, moet je kunnen anticiperen op een aantal vragen en wensen van klanten. We beseffen heel goed dat er soms onzekerheid, onduidelijkheid en ontevredenheid is. Daarom ontwikkelen we voortdurend nieuwe procedures om de organisatie te verbeteren. “Een klant ontvangt bijvoorbeeld twee weken voor de eerste factuur een e-mail met meer uitleg over deze factuur. Zo kunnen we vooraf al heel wat vragen beantwoorden,” zegt Maxime Sonkes. Door het aantal aanvragen te verminderen, kunnen onze medewerkers zich bezighouden met andere vragen, met name op het vlak van kwaliteit.
Het derde element waar Mega veel aandacht aan besteedt om de klanttevredenheid te verbeteren, is het beheer van de IT-tools. Mega kan dankzij zijn interne IT-afdeling zelf tools ontwikkelen op maat van de klant. Het CRM-systeem (Customer Relationship Management) is in dit opzicht een waardevol hulpmiddel voor de dagelijkse rapportage en de relatie van Mega met zijn klanten.
Elke medewerker kan hier alle informatie vinden over het klantendossier:
Het is een belangrijk hulpmiddel die het werk van onze klantendienst vergemakkelijkt. Deze informatie wordt bovendien ook gedeeld via de online klantenzone myMega. De klant kan zijn contract onafhankelijk en zelfstandig beheren.
Naast de IT-tools automatiseerden we ook nog enkele procedures. “Het importeren van gegevens, die eerst handmatig werden ingevoerd, zijn geautomatiseerd,” vertelt Maxime Sonkes.“Als een klant zijn voorschot wil aanpassen, kan hij dat direct doen via de online klantenzone. Deze automatisering zorgt ervoor dat we tijd winnen. Deze gewonnen tijd kunnen we dan ergens anders in investeren.”Mega besteedt veel aandacht aan de kennis van alle medewerkers over deze tools. Het is dus van groot belang dat de medewerkers goed opgeleid zijn over de evolutie van de interne tools.
Doorgaan met het leveren van een kwaliteitsvolle klantendienst met een hoge klanttevredenheid maakt deel uit van onze bedrijfscultuur. Bovendien is het ook één van onze doelen op korte én lange termijn. We hebben niet de gewoonte om op onze lauweren te rusten. We leren elke dag van onze fouten en kunnen zo beter voldoen aan de verwachtingen van de klant.
Om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws, raadpleeg dan zeker onze blog.
Goed nieuws: Plug & Play-zonnepanelen zijn eindelijk beschikbaar in België! Deze zonnepaneelkits kun je zélf aansluiten en bieden een eenvoudige en toegankelijke manier om thuis je eigen groene stroom op te wekken. Wil je je energiefactuur verlag...
Bij Mega geloven we dat in contact blijven met wie je graag ziet een basisbehoefte is – en dat zou nooit te veel mogen kosten. Daarom biedt Mega Telecom je voordelige mobiele abonnementen aan, zonder verborgen kosten en afgestemd op jouw behoefte...
De lente is traditioneel het perfecte moment om je energiecontract te herevalueren en te profiteren van lagere tarieven. En dat is precies wat er nu in mei gebeurt: de elektriciteits- en gasprijzen dalen. Wil je graag meeprofiteren? Super Mega is DE ee...
Waarvoor gebruik je jouw telefoon?
Glow 5GB
Spark 25GB
Flash 40GB
Star 90GB
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Ontvang deskundig advies, tips om dagelijks te besparen en exclusieve aanbiedingen, rechtstreeks in jouw inbox. Zet de stap naar een groenere toekomst en lagere energiefacturen!
Bestel jouw simkaart en meld je aan bij je myMega klantenzone voor energie tijdens jouw inschrijving! Om je contracten aan elkaar te koppelen, kun je ons ook contacteren via ons contactformulier.
Word klantIndien je al klant bent bij Mega voor energie
Als energieklant bij Mega heb je recht op gratis kWh (hoeveelheid afhankelijk van het gekozen gsm-abonnement) door jouw contracten voor energie en mobiele telefonie aan elkaar te linken.
Hoe je dat doet, kies je zelf!