Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Om gebruik te kunnen maken van je nieuwe Mega simkaart moet je deze eerst activeren. Vul hieronder je gegevens in, bevestig ze en klaar!
Activeer jouw simkaart voor een bestaand nummer.
Proficiat! Je hebt de activatie van je simkaart bevestigd.
Wat nu? Wij zijn gestart met de overdracht van je mobiele nummer naar Mega.
Die overdracht kan tot 48u duren. Zodra de ontvangst van jouw huidige simkaart wegvalt, is het tijd om je nieuwe Mega simkaart in je toestel te steken.
Oeps! Er ging iets mis.
Controleer of het mobiele nummer en de activatiecode die je hebt ingevoerd correct zijn en probeer het opnieuw.
De gegevens die je hebt ingevoerd, komen niet overeen met de gegevens in ons systeem. Neem contact op met onze klantendienst om je simkaart alsnog te activeren of probeer het over 30 minuten opnieuw.
Activeer jouw simkaart voor een nieuw nummer.
Proficiat! Je hebt de activatie van je simkaart bevestigd.
Wat nu? Wij zijn gestart met de activatie van je nieuwe nummer.
Dat duurt doorgaans 5 minuten (maar kan in bepaalde gevallen ook tot 2 uur duren). Steek jouw Mega simkaart in je toestel. Heb je nog geen ontvangst? Geen paniek! Wacht 1 uur en start je toestel opnieuw op. Je ontvangt jouw nieuwe nummer na de activatie.
Oeps! Er ging iets mis.
Controleer of het klantnummer en de activatiecode die je hebt ingevoerd correct zijn en probeer het opnieuw.
De gegevens die je hebt ingevoerd, komen niet overeen met de gegevens in ons systeem. Neem contact op met onze klantendienst om je simkaart alsnog te activeren of probeer het over 30 minuten opnieuw.
Vervang jouw simkaart*.
Proficiat! Je hebt de activatie van je nieuwe simkaart bevestigd.
Wat nu? Wij zijn gestart met de activatie van je nieuwe simkaart.
Dat duurt doorgaans 5 minuten (maar kan in bepaalde gevallen ook tot 2 uur duren). Je ontvangt een bevestigingsmail zodra de activatie voltooid is. Steek jouw Mega-simkaart in je toestel. Heb je nog geen ontvangst? Geen paniek! Wacht 1 uur en start je toestel opnieuw op. Je ontvangt jouw nieuwe nummer na de activatie.
Oeps! Er ging iets mis.
Controleer of het mobiele nummer en de activatiecode die je hebt ingevoerd correct zijn en probeer het opnieuw.
De gegevens die je hebt ingevoerd, komen niet overeen met de gegevens in ons systeem. Neem contact op met onze klantendienst om je simkaart alsnog te activeren of probeer het over 30 minuten opnieuw.
Via myMega, onze intuïtieve en gebruiksvriendelijke klantenzone, behoud jij de volledige controle over jouw abonnement.
Volg je verbruik op de voet.
Pas je gsm-abonnement aan aan jouw behoeften.
Al jouw facturen en betalingen op dezelfde plek.