Alt Text!

Hulp & Contact

De 5 meest gestelde vragen:

  • 1 Hoe installeer ik de myMega-app?

  • 2 Ik wil mijn huidige nummer behouden na mijn overstap. Is dat mogelijk?

  • 3 Ik heb mijn simkaart niet ontvangen. Wat moet ik doen?

  • 4 Hoe activeer ik mijn simkaart?

  • 5 Wat is myMega?

Niet gevonden wat je zocht?

Profil icon

Klant worden

De verschillende stappen van jouw inschrijving tot aan de ontvangst van je simkaart.

Profil icon

Mijn abonnement

Verken alle mogelijkheden van jouw mobiel abonnement.

Profil icon

Mijn simkaart

Alle tips om jouw Mega-simkaart te activeren, configureren en gebruiken.

Profil icon

Mijn verbruik

Informatie over het opvolgen van je verbruik, roaming- en internationale tarieven,...

Profil icon

Mijn factuur en betalingen

Alle vragen over jouw facturen en betalingen.

Profil icon

myMega

Ontdek de functionaliteiten van jouw myMega klantenzone.

Profil icon

Overige

Technische ondersteuning en uitzonderlijke gevallen.

Ons Mega Glossarium van A tot Z

De telecommarkt kan complex zijn. Onze verklarende woordenlijst helpt jou deze beter te begrijpen.

Alt Text!

myMega

Meld je aan om je abonnementen te bekijken, je verbruik te beheren, opties te wijzigen of te activeren… en nog zoveel meer! Heb je zowel een contract voor energie als voor mobiele telefonie bij Mega? Dankzij de myMega app zijn al jouw contracten steeds binnen handbereik!

  • Houd je verbruik in de gaten.
  • Voeg extra opties toe aan je abonnement.
  • Stel eenvoudig waarschuwingen in.
  • Stel je eigen limiet in voor verbruik buiten je bundel.
  • Ontdek onze exclusieve aanbiedingen.

Nog steeds geen antwoord gevonden?

Contacteer ons.

of

Contacteer ons, op jouw manier.

Via telefoon, online of via sociale netwerken: kies zelf op welke eenvoudige manier je ons wilt bereiken.

Contacteer ons