Alt Text!

Hulp & Contact

De 3 meest gestelde vragen

1 Ik ga mijn woning verlaten en ik wil mijn contract opzeggen. Wat moet ik doen?

3 Hoe kan ik klant worden bij Mega? Welke gegevens heb ik nodig?

Heb je een vraag?

Niet gevonden wat je zocht?

Profil icon

Facturatie

Alles over jouw voorschot- en afrekeningsfacturen.

Profil icon

Mega's aanbod

Informatie over onze tarieven, groene elektriciteit, CO2-compensatie,...

Profil icon

Klant worden

De verschillende stappen van jouw inschrijving en onze prijssimulaties.

Profil icon

Mijn contract

Informatie over jouw contractstatus, je myMega klantenzone en jouw persoonlijke gegevens.

Profil icon

Professionele klanten

Informatie over aanbiedingen en diensten op maat van bedrijven, energiecontracten op maat, oplossingen om het verbruik te optimaliseren...

Profil icon

Verhuis

Alles wat je moet weten in verband met jouw verhuis.

Profil icon

Betalingen & terugbetalingen

Vragen over jouw betaalmethode, creditnota's en eventuele betaalproblemen.

Profil icon

Verandering van situatie

Wat te doen bij belangrijke wijzigingen in jouw persoonlijke situatie?

Profil icon

Mijn aansluiting

Technische vragen over jouw (digitale) meter, meterstanden, aansluitingen, ...

Profil icon

Ik heb zonnepanelen

Relevante info over jouw installatie, terugleveringscontract, injectietarief, ...

Profil icon

Energiemarkt

Vragen omtrent de energietarieven in België, het sociaal tarief, energiedelen, ...

Profil icon

Mega deals

Informatie over het Ambassadeurschap, groepsaankopen, ...

Maak jouw dagelijks leven eenvoudiger met myMega!

Neem de volledige controle over je energiecontract dankzij een online klantenzone die speciaal voor jou werd ontworpen. Bekijk je verbruik, raadpleeg al je facturen en consulteer jouw betalingshistoriek. MyMega biedt een overzichtelijk beheer zonder verrassingen met slechts één klik.

Het Mega Glossarium van A tot Z.

Neem dan zeker een kijkje naar ons glossarium. In deze verklarende woordenlijst vind je alle belangrijke termen die te maken hebben met de energiemarkt en jouw elektriciteits- en/of gascontract. Wat is een voorschot? Welke rol speelt de netbeheerder? Waar vind je jouw meternummer? Klik op de onderstaande knop en kom het allemaal te weten!

Alt Text!

Ga je verhuizen? Neem ons met je mee!

  • Neem contact met ons op via e-mail of telefoon, we helpen je graag verder.

  • Zorg ervoor dat je je EAN-code(s) en meterstand(en) bij de hand hebt. Een ingevuld energieovernamedocument komt zeker ook van pas!

  • Wij doen de rest. Wij zorgen ervoor dat de levering op je oude adres wordt stopgezet en starten deze opnieuw op jouw nieuwe adres.

Injection illu

Ken je jouw netbeheerder niet?

Laat ons een handje helpen.

Praat over Mega en bespaar op jouw energie!

Elke klant die je bij ons aanbrengt levert jou tot €35 op! Je doorverwezen vrienden profiteren ook mee.

Wil je contact met ons opnemen?

Onze medewerkers zijn beschikbaar via ons online contactformulier, via chat, via Messenger of telefonisch.

Opgelet: Mega ontvangt vanaf 01/10/2024 géén klanten meer in haar gebouwen!

Contacteer ons