myMega Vraag en antwoord

Een antwoord op al je vragen

  • Wat is myMega en waarom zou ik het moeten gebruiken?

    myMega is de online klantenzone van Mega. Je hebt er als Mega-klant toegang tot heel wat nuttige informatie. Als je bovendien een vraag hebt, kan je er misschien zelf het antwoord op vinden. Zo kan je er: je voorschot wijzigen je verbruik opvolgen je energiefacturen raadplegen je gegevens aanpassen je betalingen nakijken ...

  • Hoe krijg ik toegang tot mijn online klantenzone myMega?

    Als je overstap bevestigd is door de netbeheerder sturen we je samen met je contractbevestiging ook je inloggegevens voor myMega. Je geeft je klantennummer als gebruikersnaam en een persoonlijk wachtwoord in. Hiermee heb je op elk moment toegang tot je online klantenzone.

  • Ik ben mijn login en/of wachtwoord vergeten. En nu?

    Ten eerste kan je zoeken in je mailbox naar de e-mail met je inloggegevens die je van ons ontving voor de start van je contract. Heb je je wachtwoord in het verleden veranderd, maar weet je het nu niet meer? Dan kan je altijd naar myMega gaan en daar klikken op "Wachtwoord vergeten". We sturen je dan een e-mail zodat je je wachtwoord opnieuw kan instellen.

  • Vanaf wanneer heb ik toegang tot myMega?

    Vanaf het moment dat je netbeheerder je overstap bevestigt, sturen we je samen met je contract je inloggegevens voor myMega. Als je nog geen contract van Mega hebt ontvangen, kan je dus ook nog niet inloggen op je online klantenzone.

    Opm. Als je een nieuwe of gesloten meter laat openen ontvang je pas een contract als je netbeheerder de meter effectief geopend heeft. Ook op dat moment zal je je gegevens van je online klantenzone ontvangen.