Je kan inderdaad je huidige tarieven als het ware "meenemen" naar je nieuwe adres. Om je contract over te zetten naar je nieuwe woning, vragen we je om zo snel mogelijk na je verhuis het energieovernamedocument van je nieuwe adres door te sturen. Beide partijen moeten dit volledig ingevulde document ondertekenen. Je kan ons dit bezorgen via info@mega.be.
Je kan je makkelijk inschrijven via ons online inschrijvingsformulier. Op de tweede pagina duid je dan aan dat je "verhuisd bent". Daar kan je ook de meterstanden invullen op de dag van overname en het energieovernamedocument makkelijk toevoegen. Heb je op dit moment de meterstanden of het energieovernamedocument nog niet in je bezit? Geen probleem! Je kan een inschrijving doen zonder deze gegevens in te vullen en ze ons achteraf bezorgen. Als we dan alle nodige informatie hebben, brengen we de netbeheerder op de hoogte van je overname.
Als je je contract wil afsluiten vragen we je om ons het volledig ingevulde en ondertekende energieovernamedocument binnen de 20 kalenderdagen te bezorgen. Zo kunnen we de afgesproken eindstanden garanderen.
Ja, da's geen probleem! Stuur ons gerust een e-mail via info@mega.be met de nodige informatie. We zullen dan een tijdelijk energiecontract opmaken dat je altijd kan beëindigen zonder een verbrekingsvergoeding te betalen.
Je bezorgt ons dan best een energieovernamedocument dat zowel door de overnemer als jezelf is ondertekend en ingevuld. Als we dit binnen de 20 kalenderdagen na de overnamedatum ontvangen, kunnen we je contract afsluiten met de afgesproken meterstanden.
Heb je het nodig voor je nieuwe adres? Dan is het misschien te vroeg om je verhuis nu al door te geven? Als de overname effectief plaatsvindt, noteer je samen met de andere partij de EAN-codes, meterstanden, overnamedatum, persoonlijke gegevens, etc. Hierna pas kan je ons best op de hoogte brengen van je verhuis.
Ten eerste moet je zo snel mogelijk een inschrijving doen bij een energieleverancier. Bij ons kan dit makkelijk via ons online inschrijvingsformulier. Duid zeker aan dat het gaat over een nieuwe/gesloten meter. Contacteer ons daarna zo snel mogelijk. Als we alle nodige informatie hebben kunnen we een aanvraag doen bij de netbeheerder om de meter te openen. Daarna maak je zelf een afspraak met hem om de meter effectief te openen.