Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 02 21
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 02 21
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 02 21
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Details van het abonnement Glow
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Glow
€4 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van €3/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Glow gsm-abonnement met 5GB. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 7/maand.
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Details van het abonnement Spark
Promo: € 11.40/maand gedurende 36 maanden, daarna € 12.
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Spark
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je daarbovenop telkens de energiekost voor 250 kWh gratis.
Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Spark gsm-abonnement.
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Details van het abonnement Flash
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Flash
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je telkens de energiekost voor 250 kWh gratis. Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Flash gsm-abonnement.
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Details van het abonnement Star
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Star
€16 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van € 6/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Star abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 22/maand.
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je telkens de energiekost voor 250 kWh gratis. Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Star gsm-abonnement.
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Optie: Mega Boost
Optie: Bel en sms onbeperkt
/ Dieter
Ontvang elk jaar tot wel 3 maanden elektriciteit (1000 kWh) gratis dankzij onze combo deal!
Naast de leverancier van gas en elektriciteit, is Mega ook een team dat bestaat uit professionele medewerkers. Wij werken dagelijks om u de beste service te leveren. Maar wat doen wij juist?
Mega werd in 2013 opgericht als energieleverancier door Belgische ondernemers, die bezorgd waren om het milieu. Zij hadden als doel om een Belgisch en goedkoper alternatief op de markt te zetten dan de multinationals van de energiesector. Momenteel is Mega een bedrijf dat actief is over heel België. Het levert groene elektriciteit en aardgas aan zowel particuliere als professionele klanten.
Energie is een behoefte zoals water dat is. Wij hebben de focus vanaf het begin gelegd op wat in onze ogen het meest elementaire was: betaalbare energie verkopen via een makkelijke en correcte facturatie.
Dit werd mogelijk gemaakt door de optimalisatie van functioneringskosten, innovatie en kleine marges. Het dynamisch aspect en de wil van het team zijn de andere ingrediënten om duurzaam goedkopere energie te leveren, gekoppeld aan een kwaliteitsvolle klantendienst.
De oorspronkelijke visie van de 2 oprichters werd overgebracht naar het team van meer dan 60 medewerkers, verdeeld over twee kantoren: in Luik en Leuven.
Elke dag staat er een gemotiveerd team klaar dat alles eraan doet om de beste service leveren. Onze medewerkers zijn ook verbruikers van gas en elektriciteit. Daardoor weten ze dus perfect welke behoeften onze klanten hebben.
Bij Mega is het grootste deel van onze diensten intern gecentraliseerd. Het gaat hier zowel over de IT-dienst, facturatie en de klantendienst. Elke medewerker doet beroep op zijn talent en expertise om van Mega een duurzaam goedkopere energieleverancier te maken.
De klantendienst is het grootste departement bij Mega, het zenuwcentrum van het bedrijf. De klantenservice bestaat uit 25 Franstalige personen en een twintigtal Nederlandstalige medewerkers. Mega bestaat dus uit twee 100% autonome entiteiten met als doel om steeds de beste “client experience” te geven.
Mega is verdeeld in drie departementen:
Sinds het begin al willen de oprichters van Mega een klantenservice van hoge kwaliteit creëren. “Wij richten ons – in de mate van het mogelijke – op medewerkers met een Bachelor- of Masterdiploma. Elke medewerker heeft zijn eigen specialiteiten en eigen discipline. Wij willen dus altijd de beste medewerkers aantrekken en de beste dienstverlening geven. Dit alles met de acquisitie van menselijke en professionele vakkennis,” vertelt Maxime Sonkes (Customer Experience Manager).
Eén van de specialiteiten van Mega in vergelijking met zijn concurrenten, is dus een kwaliteitsvolle interne klantendienst. In een extern callcenter werken de adviseurs vaak voor verschillende producten (verzekering, telecom, energieleverancier). Dit kan vaak een nadeel zijn.
Bovendien maakt elke medewerker van Mega duidelijk deel uit van het bedrijf. Deze service kan ook een springplank zijn voor personen die iets anders willen doen in de toekomst. Dat staat hen toe om verschillende transversale competenties aan te leren die niet gekoppeld zijn aan een bepaald departement, functie of taak.
De operationele dienst bestaat uit 7 personen. Zij zorgen voor alle complexe procedures op grote schaal met betrekking tot inschrijving, facturatie of wanbetaling.
Drie verschillende departementen interageren met elkaar tijdens de hele levenscyclus van een energiecontract:
Het zijn ook deze drie entiteiten die zich bezighouden met de inschrijvingen op grote schaal, bijvoorbeeld in het kader van een groepsaankoop. De diensten moeten diverse taken uitvoeren, zoals:
Pierre Gilis (Operations Coordinator) legt uit: “De operationele service zal nog flexibeler worden. Elke medewerker zal zijn/haar stempel zetten bij de andere entiteiten. De polyvalentie van onze werknemers speelt een belangrijke rol binnen ons team. Wij hebben dezelfde missie: de tevredenheid van de klant”.
Een IT-team dat bestaat uit 4 personen. Zij staan in voor onze website, de evolutie van onze tools voor een goede klantrelatie en zijn het technisch aanspreekpunt voor het hele bedrijf. Daarnaast is er ook een team van twee personen die zorgen voor de algemene boekhouding en erop toezien dat de verschillende missies nauwkeurig worden uitgevoerd. Tot slot is er natuurlijk ook ons Marketing-team die alle communicatie verzorgd.
Het doel is en blijft een kwaliteitsvolle dienstverlening te leveren met een hoge tevredenheid. Bij Mega hebben we niet de gewoonte om op onze lauweren te rusten! We leren constant uit onze fouten om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.
Als u op de hoogte wenst te blijven van het reilen en zeilen bij Mega, check dan zeker onze blog.
Goed nieuws: Plug & Play-zonnepanelen zijn eindelijk beschikbaar in België! Deze zonnepaneelkits kun je zélf aansluiten en bieden een eenvoudige en toegankelijke manier om thuis je eigen groene stroom op te wekken. Wil je je energiefactuur verlag...
Bij Mega geloven we dat in contact blijven met wie je graag ziet een basisbehoefte is – en dat zou nooit te veel mogen kosten. Daarom biedt Mega Telecom je voordelige mobiele abonnementen aan, zonder verborgen kosten en afgestemd op jouw behoefte...
De lente is traditioneel het perfecte moment om je energiecontract te herevalueren en te profiteren van lagere tarieven. En dat is precies wat er nu in mei gebeurt: de elektriciteits- en gasprijzen dalen. Wil je graag meeprofiteren? Super Mega is DE ee...
Waarvoor gebruik je jouw telefoon?
Glow 5GB
Spark 25GB
Flash 40GB
Star 90GB
of
016 67 02 21
016 79 57 02
open lundi 8h00
Ontvang deskundig advies, tips om dagelijks te besparen en exclusieve aanbiedingen, rechtstreeks in jouw inbox. Zet de stap naar een groenere toekomst en lagere energiefacturen!
Bestel jouw simkaart en meld je aan bij je myMega klantenzone voor energie tijdens jouw inschrijving! Om je contracten aan elkaar te koppelen, kun je ons ook contacteren via ons contactformulier.
Word klantIndien je al klant bent bij Mega voor energie
Als energieklant bij Mega heb je recht op gratis kWh (hoeveelheid afhankelijk van het gekozen gsm-abonnement) door jouw contracten voor energie en mobiele telefonie aan elkaar te linken.
Hoe je dat doet, kies je zelf!