Alt Text!

Over Mega.

Mega ziet communicatie als een basisbehoefte, net als energie, waar je nooit te veel voor zou moeten betalen.

Daarom zetten we ons vandaag in om de Belgische consumenten ook op het vlak van telecommunicatie te helpen besparen.

Als nieuwe speler op de telecommarkt zetten wij maximaal in op:

  • Voordelige gsm-abonnementen die volledig kunnen worden afgestemd op jouw behoeften.
  • Eenvoudig beheer van je abonnementen en budget dankzij demyMega-appen een klantendienst die altijd voor je klaar staat.
  • De mogelijkheid om een contract voor mobiele telefonie te combineren met een energiecontract bij Mega en zo nog meer te besparen!
  • Duurzaamheid: alles verloopt online en onze simkaarten bestaan uit gerecycleerd plastic.
Alt Text!

Dezelfde verbinding. Gewoon goedkoper. Maar hoe dan?

Bij Mega is het onze prioriteit om onze klanten te laten besparen op hun gsm-abonnementen, zodat zij zich kunnen concentreren op wat écht belangrijk is.

  • Dankzij onze interne expertise houden wij onze kosten laag.
  • Alles gebeurt online: je facturen ontvang je via e-mail en je kunt jouw abonnement makkelijk online beheren via myMega.
  • Dure reclamecampagnes? Daar doen wij niet aan mee! Onze tevreden klanten maken immers de beste reclame!

Onze evolutie

Mega heeft zich de afgelopen 10 jaar stevig gevestigd op de Belgische energiemarkt. Deze sterke positie was de stimulans om onze diensten niet alleen in België, maar ook internationaal uit te breiden.

  • 2013: Oprichting van Mega en start van de energielevering in België.
  • 2018: 100.000 klanten in België
  • 2018: Start elektriciteitslevering in Frankrijk
  • 2019: Start gaslevering in Frankrijk
  • 2020: 500.000 klanten in België
  • 2022: Start energielevering in Nederland
  • 2024: Oprichting van Mega Telecom en start van verkoop mobiele abonnementen in België