Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Ontvang elk jaar tot wel 3 maanden elektriciteit (1000 kWh) gratis dankzij onze combo deal!
Het afgelopen jaar was heel bijzonder voor iedereen. Ook wij moesten onze manier van werken aanpassen en, zoals in veel bedrijven, werd telewerken de norm. Desondanks hebben wij in verschillende afdelingen nieuw talent mogen verwelkomen om onze teams te versterken. Hieronder stellen we enkele van onze nieuwe collega’s voor!
In het hart van Mega, groeit de IT-afdeling voortdurend. Helemaal aan het eind van 2020 is Jérôme ons geweldige team komen versterken. Hij is onze nieuwe IT Analyst en hij werkte voordien in IT in regio Brussel. Hij legt kort uit wat hij doet bij Mega:
Ik ondersteun het IT-team op uiteenlopende manieren. Dat omvat de communicatie met andere diensten, maar ook de installatie en het beheer van ons informatiesysteem.
Wat hem in het bijzonder bevalt over Mega, is het feit dat we een onderneming zijn met sterke lokale wortels en sociale en ecologische waarden waar hij zich in kan vinden. Hij ziet zijn toekomst bij Mega als volgt:
Ik heb geen specifieke doelen, behalve het optimaliseren van wat ik doe, zodat ik meer taken in een dag kan afwerken. Voor de rest wens ik leuke team-buildings in het echt!
Mega heeft nu meer dan 600.000 klanten, en elke dag komen daar nieuwe inchrijvingen bij. Je kan je wel voorstellen dat dit veel werk met zich meebrengt. Daarom zijn we altijd op zoek naar nieuw talent om ons te helpen met een goede klantenservice te bieden.
Het is in deze context dat Laura in februari ons Customer Care team is komen versterken als Customer Care Advisor. Ze kwam bij Mega terecht om de energiesector te ontdekken, en omdat ze na 3 jaar werken in Nederland, graag wou terugkeren naar Luik.
Wat zijn haar plannen en wat kunnen we haar toewensen voor de toekomst bij Mega?
Op dit moment werk ik bij het team van Customer Care! Ik ben super gemotiveerd om te evolueren, andere dingen te ontdekken en nieuwe verantwoordelijkheden te krijgen!
Martin is onlangs zijn avontuur bij Mega begonnen als Operations Officer. Hij studeerde af als managementingenieur en bracht een jaar door in Noorwegen. Daar raakte hij vanuit economisch oogpunt geïnteresseerd in de energiesector, natuurlijke hulpbronnen en het milieu. Onze waarden bevallen hem, en dit is waarom hij in de eerste plaats voor ons koos. Ook de bedrijfscultuur en de familiale sfeer – jong en dynamisch – bevestigden hem in zijn keuze. Hij hecht veel belang aan het feit dat Mega hem als jongvolwassene een kans gaf en dat hij op korte tijd meer en meer verantwoordelijkheid kreeg.
Over zijn toekomstplannen bij Mega zegt hij het volgende:
Een van mijn doelstellingen is mijn beroepservaring te vergroten en steeds meer te leren. Ik ben nieuwsgierig van aard, ik wil begrijpen hoe dingen in het algemeen werken. Dit is een motiverende uitdaging.
Bij Mega geloven we in de capaciteiten van onze werknemers. Daarom zijn sommigen van ons onlangs van functie of zelfs van afdeling veranderd.
Dit is met name het geval voor Judith, Marc en Margaux.
Judith is in 2017 bij Mega begonnen als Customer Care Advisor. Daarna werd zij Team Leader van het After-Sales team. Enkele maanden geleden besloot zij om een nieuw avontuur aan te gaan. Ze slaagde op het praktijkexamen en sloot zich aan bij het Back-Office team.
Na jarenlang bij de klantendienst te hebben gewerkt, wilde ik mijn vaardigheden uitbreiden en toch bij hetzelfde bedrijf blijven, omdat ik hou van de familiale sfeer hier.
Vandaag is Judith Operations Officer, zij is verantwoordelijk voor de communicatie met de distributienetbeheerders en behandelt aanvragen van onze klanten, zoals contractwijzigingen en updates van gegevens, in bulk.
Haar doel voor de toekomst bij Mega is het volgende:
Mijn belangrijkste doel is om mijn vaardigheden uit te breiden. Ik ben leergierig!
Marc begon in december 2019 als uitzendkracht. Daarna kwam hij bij ons team als Customer Service Agent en werkte zich door de verschillende afdelingen heen. Op dit moment is hij assistent-coördinator bij onze eerste lijn. Hij coacht en begeleidt zowel onze studenten als de agenten in de verschillende callcenters waarmee wij samenwerken.
Margaux begon ongeveer 2 jaar geleden als jobstudent bij Mega. Enkele maanden geleden studeerde ze af en besloot ze ons facturatieteam te versterken. Daarnaast werd ze ook een van onze studentencoaches.
Ze koos voor Mega om deze reden:
Mega is echt een plek waar iedereen er is om elkaar te helpen en elkaar op te peppen!
Wat zijn haar plannen voor de toekomst?
Ik zou graag met Mega meegroeien. Ik zie mezelf hier nog lang werken en geloof dat het bedrijf veel potentieel heeft. Mijn ultieme doel is om verantwoordelijk te worden voor mijn eigen team. Waarom niet?
We willen je in de toekomst regelmatig voorstellen aan onze nieuwe collega’s. Wil je meer weten over onze interne werking? Je vindt alle informatie op onze blog!
Mega is altijd op zoek naar nieuw talent. Kijk op onze Jobspagina als je op zoek bent naar een nieuwe uitdaging en je bij ons geweldige team wil aansluiten!
Wist je dat heel wat mensen maandelijks véél meer betalen voor hun gsm-abonnement dan nodig is? In de praktijk verbruiken de meeste gebruikers slechts een beperkt aantal belminuten en sms’jes per maand. Toch blijven vele gebruikers betalen voor dur...
De lente: een goed moment om je huis voor te bereiden op de zomer en de thermische isolatie ervan te verbeteren. Het is de perfecte periode om kleine, eenvoudige maar effectieve isolatiemaatregelen te nemen om je huis comfortabeler te maken. Deze verbe...
Bij Mega koppelen we graag het nuttige aan het aangename. Maak kennis met ‘hygge’, een Scandinavisch concept dat gezelligheid en eenvoud aan elkaar linkt. En je kunt er ook mee besparen! Met onze tips maak je ‘hygge’ onderdeel van je leven ...
Waarvoor gebruik je jouw telefoon?
Glow 5GB
Spark 25GB
Flash 40GB
Star 90GB
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
€4 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van €3/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Glow gsm-abonnement met 5GB. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 7/maand.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 900 kWh gratis elektriciteit!
Promo: € 11.40/maand gedurende 36 maanden, daarna € 12.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 900 kWh gratis elektriciteit!
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
€16 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van € 6/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Star abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 22/maand.
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Ontvang deskundig advies, tips om dagelijks te besparen en exclusieve aanbiedingen, rechtstreeks in jouw inbox. Zet de stap naar een groenere toekomst en lagere energiefacturen!
Bestel jouw simkaart en meld je aan bij je myMega klantenzone voor energie tijdens jouw inschrijving! Om je contracten aan elkaar te koppelen, kun je ons ook contacteren via ons contactformulier.
Word klantIndien je al klant bent bij Mega voor energie
Als energieklant bij Mega heb je recht op gratis kWh (hoeveelheid afhankelijk van het gekozen gsm-abonnement) door jouw contracten voor energie en mobiele telefonie aan elkaar te linken.
Hoe je dat doet, kies je zelf!