Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
De energieprijzen veranderen voortdurend. Daarom publiceren we elke maand een tariefkaart met de tarieven die tijdens die maand van toepassing zijn. De startdatum van jouw contract bepaalt dus welk tarief op jou van toepassing is. Elk gekozen product heeft een specifieke tariefkaart. Je kunt onze tariefkaarten raadplegen op onze website.
Welke producten en tarieven biedt Mega aan?
Waar kan ik als klant bij Mega mijn tarieven terugvinden?
Kan ik mijn tarief wijzigen tijdens mijn contract?
Er is een korting gekoppeld aan mijn contract. Hoe verrekenen jullie die?
Ik heb een variabel tarief. Hoe wordt mijn tarief berekend?
Hoe vaak publiceert Mega tariefkaarten?