Je kan je facturen betalen via overschrijving of via domiciliëring. De betaalmethode kan je op elk moment aanpassen via je online klantenzone myMega.
Dan kan je dit doen via myMega of door ons een domiciliëringsmandaat te bezorgen via de post op het adres Vaartstraat 167, 3000 Leuven.
Let op! Het kan enkele dagen duren vooraleer je domiciliëring actief is. We sturen je een bevestiging via e-mail zodra je domiciliëring actief is in ons systeem. Voordat je die bevestiging ontvangt, vragen we je om de facturen nog via overschrijving te betalen. Als je meer informatie wil over de status van je domiciliëring kan je onze klantendienst contacteren via e-mail (info@mega.be) of telefoon (016/67 60 60).
Dan kan je de domiciliëring direct activeren in je inschrijving. Je moet alleen je goedkeuring geven en je rekeningnummer invullen.
Dan kan je dit doen via myMega of door ons een domiciliëringsmandaat te bezorgen via de post op het adres Vaartstraat 167, 3000 Leuven.
Let op! Het kan enkele dagen duren vooraleer je domiciliëring actief is. We sturen je een bevestiging via e-mail zodra je domiciliëring actief is in ons systeem. Voordat je die bevestiging ontvangt, vragen we je om de facturen nog via overschrijving te betalen. Als je meer informatie wil over de status van je domiciliëring kan je onze klantendienst contacteren via e-mail (info@mega.be) of telefoon (016/67 60 60).
Dan kan je de domiciliëring direct activeren in je inschrijving. Je moet alleen je goedkeuring geven en je rekeningnummer invullen.
We zullen de aanvraag tot betaling via je domiciliëring geen tweede keer aanbieden bij je bank. Zo proberen we te vermijden dat de bank je extra administratieve kosten zal aanrekenen. We vragen je in dit geval om het bedrag over te schrijven op onze rekening. Je kan alle betalingsgegevens vinden op de factuur zelf (bv. ons rekeningnummer, mededeling, ...). De uiterste betaaldatum van de factuur is altijd 18 dagen na de factuurdatum. Die datum kan je rechtsboven terugvinden op de factuur.
Je kan dit ofwel aanpassen via myMega ofwel door een domiciliëringsmandaat in te vullen en dit te sturen naar het adres Vaartstraat 167, 3000 Leuven. Als we het rekeningnummer hebben aangepast in ons systeem, sturen we je een bevestiging via e-mail.
Dit komt waarschijnlijk doordat de betaling en herinnering elkaar gekruist hebben. Het zou kunnen dat we de betaling nog niet hadden ontvangen op het moment dat we de herinneringsbrief verstuurden. Als je de betaling uitvoerde voor de fact(u)ur(en) die we vermeldde(n) op de herinneringsbrief, mag je die brief negeren. Kijk dus altijd goed na voor welke factuur je een herinnering krijgt en of je die factuur effectief betaalde.
Je kan hiervoor een e-mail sturen naar info@mega.be. We helpen je graag verder! Let op: 't is niet mogelijk om een afbetalingsplan op te maken voor voorschotfacturen. Dit is alleen mogelijk als je contract beëindigd is. Verder is het wel mogelijk om een afbetalingsplan op te stellen voor afrekenings- en slotfacturen.
Ja, we kunnen de uiterste betaaldatum uitstellen met maximum een maand. Dit kan alleen:
Het is ook belangrijk om te weten dat het combineren van een afbetalingsplan en uitstel van betaling niet mogelijk is.
Hieronder kan je onze bankgegevens vinden:
Power Online nv (Mega)
Rue Natalis 2 - 4020 Luik
IBAN: BE96 3631 2058 6905
BIC: BBRUBEBB