Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Hoe verloopt de hernieuwing van mijn contract bij Mega?
Wanneer wordt mijn contract hernieuwd?
Kan ik mijn hernieuwingsvoorstel aanpassen?
Wanneer wordt mijn gekozen hernieuwingstarief toegepast?
Waar vind ik mijn hernieuwingstarief?
Wordt mijn voorschot automatisch aangepast bij mijn contracthernieuwing?
Ik wil niet dat mijn contract wordt hernieuwd. Wat moet ik doen?