Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Waarvoor gebruik je jouw telefoon?
Mega Mobile
5 GB
200 belmin. + 200 sms
5G tot 1 Gbps
€4 / maand
de eerste 2 maanden,
daarna € 7/maand
Mega Mobile
30 GB
Waarvan 20 GB in de EU/UK
Onbeperkt bellen en SMS’en
5G tot 1 Gbps
€12 / maand
Mega Mobile
60 GB
Waarvan 30 GB in de EU/UK
Onbeperkt bellen en SMS’en
5G tot 1 Gbps
€17 / maand
Mega Mobile
120 GB
Waarvan 35 GB in de EU/UK
Onbeperkt bellen en SMS’en
5G tot 1 Gbps
€16 / maand
de eerste 2 maanden,
daarna € 22/maand
of
016 67 02 21
016 79 57 02
open lundi 8h00
Details van het abonnement Mega Mobile
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Mega Mobile
/ maand
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Details van het abonnement Mega Mobile
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Mega Mobile
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je daarbovenop telkens de energiekost voor 250 kWh gratis.
Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Spark gsm-abonnement.
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Details van het abonnement Mega Mobile
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Mega Mobile
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je telkens de energiekost voor 250 kWh gratis. Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Flash gsm-abonnement.
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Details van het abonnement Mega Mobile
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Mega Mobile
/ maand
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je telkens de energiekost voor 250 kWh gratis. Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Star gsm-abonnement.
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Optie: Mega Boost
Optie: Bel en sms onbeperkt
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 02 21
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 02 21
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 02 21
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Chat, Messenger of e-mail? Jij kiest het kanaal, wij antwoorden bliksemsnel.
Start een chat
Messenger openen
MessengerEen e-mail sturen
Opgelet: je gegevens zijn onjuist!
Je bericht is verzonden!
Contacteer ons.
De slimme reflex? Hou je klantnummer en telefoonnummer bij de hand om tijd te winnen.
: Niet zo druk
: Matig bezet
: Erg druk
: Mega's klantendienst is nog niet open.
: Klantenservice gesloten
: Mega's klantendienst is momenteel gesloten.
Klantenservice gesloten
Onze lijnen zijn open van 08:30 tot 17:30 uur van Maandag tot en met Donderdag en van 08:30 tot 17:00 uur op Vrijdag.
De snelste manier om jouw simkaart te activeren is via de gratis myMega-app. Je hoeft je enkel aan te melden met je myMega-account, op 'Mijn simkaart activeren' te klikken en klaar!
Indien je dat wenst, kun je jouw simkaart ook online activeren. Daarvoor ga je naar onze website. Houd je klantnummer (MTXXXXXXXX) en de activatiecode uit de bevestigingsmail bij de hand om je kaart te activeren.
Hoe jouw activatieproces verloopt is afhankelijk van het scenario dat voor jou van toepassing is:
(1) Je koos ervoor om jouw huidige mobiel nummer te behouden.
Dan kan de overdracht van je mobiele nummer naar Mega zo'n 48 uur duren. Zodra de ontvangst van jouw huidige simkaart wegvalt, is het tijd om je nieuwe Mega simkaart in je toestel te plaatsen.
(2) Je koos ervoor om een nieuw mobiel nummer te activeren.
Dit duurt doorgaans 1 uur (in bepaalde gevallen kan dit ook tot 2 uur duren). Steek jouw Mega-simkaart in je toestel. Heb je nog geen ontvangst? Geen paniek! Wacht 1 uur en start je toestel opnieuw op. Je ontvangt jouw nieuwe nummer na de activatie.
Zodra jouw simkaart geactiveerd is, ontvang je een e-mail (ongeacht of je je in de eerste of tweede situatie bevindt).
En dat is het! Vanaf nu bel, surf en sms je aan de voordelige Mega-tarieven.
Let op: Als je te laat bent met het activeren van je simkaart, sturen we je een e-mail om je eraan te herinneren. Indien je 14 dagen na deze herinnering geen actie onderneemt en jouw simkaart inactief blijft, zal deze automatisch worden gedeactiveerd. Indien je vervolgens toch jouw mobiele abonnement bij Mega wilt activeren, zal je het activeringsproces opnieuw moeten doorlopen.
Als je daarentegen een probleem ondervindt met jouw simkaart waardoor je deze niet kunt activeren, neem dan contact met ons op via 016 79 57 02 of gebruik ons online contactformulier.
Goede keuze om Mega te kiezen voor jouw mobiele telefonie! We kijken er alvast naar uit om jou als klant bij Mega te verwelkomen.
Klant worden is erg eenvoudig en duurt slechts een paar minuten. Het belangrijkste dat je nodig zal hebben bij jouw Mega-avontuur is natuurlijk een simkaart. Die bestel je makkelijk via onze website. Daar kun je meteen jouw Mega-abonnement uitkiezen!
Liever telefonisch jouw abonnement opstarten? Dat kan ook! Contacteer onze experts op 016 79 57 02!
Belangrijk: je hebt je huidige klantnummer of simkaartnummer van bij je huidige operator nodig om je inschrijving te voltooien!
Je simkaartnummer bestaat uit 13, 19 of 20 cijfers, afhankelijk van je operator. De 19 en 20-cijferige versies beginnen altijd met 89 gevolgd door 32. De 13-cijferige versie heeft geen standaard cijfercombinatie in het begin.
In de meeste gevallen vind je dit nummer terug op je contract, in je klantenzone of gewoon op je simkaart die in je toestel steekt. Je kunt ook je huidige operator contacteren om je simkaartnummer te achterhalen.
Tot slot kun je je simkaartnummer ook terugvinden via de instellingen van je smartphone:
Heb je extra data nodig? In het midden van de maand? Of is jouw verbruikspatroon gestegen?
Bij Mega heb je verschillende mogelijkheden om steeds aan je behoeften te voldoen.
1. Tijdens je facturatiemaand kan je eenvoudig extra GB's toevoegen die onmiddellijk beschikbaar zijn.*
2. Verbruik je vaak meer dan je huidige abonnement? Dan kan je eenvoudig overschakelen naar een abonnement met meer data. Daalt je verbruik daarna opnieuw? Dan schakel je opnieuw over. Je kan elke maand wisselen van abonnement zonder extra kosten.
*niet van toepassing op alle abonnementen. Onmiddellijk: dit kan enkele minuten duren.
Je kan makkelijk jouw verbruik opvolgen in de myMega-app. Je vindt een overzicht van je verbruik in je dashboard: wat je al vebruikt hebt en wat er nog over is in jouw bundel.
Vervolgens vind je in het tabblad 'Mijn verbruik' van je app de types en details van jouw verbruik. In deze volledige historiek krijg je een overzicht van al jouw oproepen, sms'en en dataverkeer.