Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Elk gezin met een residentieel elektriciteitscontract had recht op deze eenmalige toekenning van deze premie voor hun officiële woonplaats, ongeacht het type contract, vast of variabel tarief en of de klant het sociaal tarief werd toegekend of niet. De enige voorwaarde was dat de klant een energiecontract op zijn of haar naam had.
Wat is de federale verwarmingspremie van 100 euro?
Wie had recht op deze verwarmingspremie?
Door wie wordt de premie toegekend?
Hoe werd de verwarmingspremie toegekend?
Mijn contract bij Mega werd stopgezet na 31/03/2022. Hoe werd de premie aan mij toegekend?
Ik ontving geen federale verwarmingspremie. Wat moet ik doen?