Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
€4 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van €3/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Glow gsm-abonnement met 5GB. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 7/maand.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 900 kWh gratis elektriciteit!
Promo: € 11.40/maand gedurende 36 maanden, daarna € 12.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 900 kWh gratis elektriciteit!
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
€16 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van € 6/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Star abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 22/maand.
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Het is belangrijk om een duidelijk onderscheid te maken tussen je energieprijs en je voorschotbedrag (dat een provisie is voor jouw energiekost).
Wanneer je kiest voor een vast tarief betekent dit dat je energieprijs niet zal veranderen tijdens de duur van jouw contract. Het gaat hierbij dus om de werkelijke kost van jouw energie.
Je voorschot is daarentegen een provisie voor die energiekosten en kan dus veranderen naargelang de schatting van jouw verbruik die wij ontvangen.
Het is dan ook mogelijk dat we jouw voorschotbedrag hebben aangepast nadat we een nieuwe schatting hebben ontvangen. Aanpassingen zoals deze gebeuren meestal automatisch na een afrekening.
Daarnaast passen we het voorschotbedrag ook aan na een verhuis. We baseren ons dan op de historiek van het verbruik op dat adres.
Heb je recht op het sociaal tarief? Zodra we jouw attest ontvangen, passen we je voorschot automatisch aan.
Natuurlijk ben je vrij om het bedrag van je voorschot aan te passen via je klantenzone, myMega.
Wat is het minimum voorschotbedrag?
Hoe ziet mijn voorschotfactuur eruit?
Hoe kan ik mijn voorschotbedrag aanpassen bij Mega?
Is het mogelijk om mijn voorschotfacturen op een ander moment te ontvangen?
Ondanks dat mijn afrekening een creditnota was, werd mijn voorschot niet verlaagd. Hoe komt dat?
Ik koos voor een vast tarief. Waarom is het bedrag van mijn voorschotten veranderd?
Ik heb mijn voorschotfacturen nog niet ontvangen. Hoe komt dat?
Ik stapte over naar Mega voor jullie lagere tarieven. Toch ontving ik een hogere voorschotfactuur dan bij mijn vorige leverancier. Hoe komt dat?
Mijn tarief is onlangs veranderd, maar ik ontvang nog steeds hetzelfde voorschot. Hoe komt dat?
Wat is een voorschot?
Hoe berekenen jullie mijn voorschotbedrag voor elektriciteit en/of gas?
Hoe weet ik of mijn voorschot mijn verbruik dekt?