Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
€4 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van €3/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Glow gsm-abonnement met 5GB. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 7/maand.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 900 kWh gratis elektriciteit!
Promo: € 11.40/maand gedurende 36 maanden, daarna € 12.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 900 kWh gratis elektriciteit!
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
€16 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van € 6/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Star abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 22/maand.
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Momenteel is het zo dat als je kiest voor het dynamisch tarief, je automatisch maandelijks een afrekeningsfactuur krijgt. Zo’n maandelijkse afrekeningsfactuur toont het verschil tussen je meterstanden aan het begin van de maand en die aan het einde van de maand. Op basis hiervan betaal je telkens de kost van je werkelijke verbruik. Je betaalt dus geen voorschotten aan het begin van de maand, enkel afrekeningen aan het einde van de maand.
Je netbeheerder stuurt je verbruiksgegevens door naar Mega, die voor jou vervolgens een maandelijkse factuur opmaakt voor je werkelijke verbruik.
Er is echter ook een nadeel verbonden aan maandelijkse afrekeningen. Zij zijn namelijk erg seizoensgevoelig: tijdens de warme zomermaanden zal je factuur aanzienlijk lager zijn dan tijdens de donkere wintermaanden waarin je onvermijdelijk meer zal verbruiken.
Wat zijn de voorwaarden voor het dynamisch tarief?
Wat zijn de voordelen van het dynamisch tarief? En is het interessant voor mijn situatie?
Wat zijn de risico's van het dynamisch tarief?
Hoe bepaal ik de voordeligste momenten van de dag?
Het dynamisch tarief en het milieu
Ik heb een dynamisch tarief, krijg ik dan ook een voorschotfactuur?
Ik heb gekozen voor een dynamisch tarief. Hoe wordt mijn maandelijkse afrekeningsfactuur berekend?
Hoe schrijf ik me in voor een dynamisch tarief?
Wat is de formule voor de berekening van het dynamisch tarief?
Wat is een dynamisch tarief?