Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
- Verander je van leverancier? Dan zal de netbeheerder je vragen om enkele dagen voor of na de startdatum van je contract je meterstanden door te geven. Als je geen verzoek hebt ontvange, kan je zelf contact opnemen met je netbeheerder om je meterstanden door te geven.
- Ben je verhuisd? In dat geval vraagt de netbeheerder ons niet om jouw meterstanden op te nemen. In plaats daarvan vul je een energieovernamedocument in en bezorg je het aan ons.
Ik schreef mij onlangs in, maar ik heb nog geen verzoek ontvangen om de meterstanden door te geven. Is dat normaal?
Ik schreef mij onlangs in, maar ik heb nog geen contract ontvangen?
Waar kan ik mijn contract bij Mega raadplegen?
Ik ben overgestapt naar Mega en heb toch nog een factuur van mijn vorige leverancier ontvangen. Moet ik die betalen?
Mijn contract start binnenkort, maar ik wil dit toch nog annuleren. Kan dat?