Hulp > >

Wat gebeurt er met mijn abonnement of prepaidkaart bij mijn huidige operator?

In principe wordt enkel de periode waarin je nog klant was bij je vorige provider gefactureerd. Als je bijvoorbeeld in het midden van de maand overstapt naar Mega betaal je jouw vorige provider enkel voor je actieve gebruik tijdens de eerste twee weken van die maand. Aangezien deze berekening niet altijd automatisch gebeurt, kijk je dit best goed na op jouw laatste factuur. Hoewel Mega jouw contract voor jou opzegt, neem je bij problemen met je slotfactuur best contact op met je vorige operator.

Als je bij jouw huidige provider een prepaid kaart hebt, controleer je best of je beltegoed helemaal is opgebruikt voordat je jouw nieuwe simkaart in je toestel plaatst zodat je het tegoed niet kwijtgeraakt.

Heb je bij jouw huidige operator een prepaid kaart en heb je ervoor gekozen om je huidige nummer te behouden bij je overstap naar Mega? Weet dan dat jouw beschikbare beltegoed zal vervallen zodra de overdracht naar je Mega abonnement heeft plaatsgevonden. Neem voor meer informatie in verband met jouw prepaid kaart en beltegoed contact op met je huidige provider.