Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
€4 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van €3/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Glow gsm-abonnement met 5GB. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 7/maand.
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Promo: € 11.40/maand gedurende 36 maanden, daarna € 12.
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je daarbovenop telkens de energiekost voor 250 kWh gratis.
Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Spark gsm-abonnement.
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je telkens de energiekost voor 250 kWh gratis. Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Flash gsm-abonnement.
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
€16 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van € 6/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Star abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 22/maand.
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je telkens de energiekost voor 250 kWh gratis. Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Star gsm-abonnement.
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Indien dit jouw eerste aanrekening/factuur is, en jouw abonnement bij Mega werd geactiveerd aan het einde van de vorige maand, dan is dit volkomen normaal. Dat komt omdat jouw aanrekening/factuur altijd de komende maand dekt.
Bijvoorbeeld: een aanrekeningen die je ontvangt op 1 september dekt de komende maand september alsook alle verbruik buiten jouw abonnement van de vorige maand (augustus).
Als jouw abonnement op het einde van de maand van start ging, dan heeft jouw eerste aanrekening/factuur niet alleen betrekking op de komende maand, maar ook op de paar dagen tussen jouw activeringsdatum en het einde van de vorige maand. Dit betekent dat je jouw gebruikelijke abonnementsbedrag betaalt, maar ook het aantal dagen tussen jouw activeringsdatum en het einde van de vorige maand. Maak je geen zorgen, vanaf de volgende maand is alles weer normaal en wordt het bedrag weer normaal, tenzij je extra kosten buiten jouw abonnement maakt.
Wanneer het gaat om een gewone aanrekening/factuur, dan vind je ook het onderdeel "Verbruik buiten abonnement" terug. Dit zijn extra kosten die aan jouw aanrekening/factuur worden toegevoegd als je het surfvolume, de belminuten of sms'jes binnen jouw abonnement hebt opgebruikt en dus hebt overschreden. Wanneer dit gebeurt, gelden er andere tarieven die aan jouw maandelijkse factuur worden toegevoegd. Het gaat om:
- Meer oproepen of dataverbruik dan wat in jouw abonnement inbegrepen zit;
- Oproepen, sms'en, surfen en opgebeld worden in landen buiten de EU;
- Oproepen naar servicenummers (beginnend met 0900, 0909, ...);
- Oproepen/sms'en naar premiumnummers (parkeren via sms, buskaartjes, etc.);
- Aankopen via jouw Mega-factuur;
- Administratiekosten voor herinneringen voor onbetaalde aanrekeningen/facturen:
Je vindt de details van onze tarieven op onze website. Dankzij de myMega-app kun je deze extra kosten gemakkelijk vermijden door een maximumbedrag buiten abonnement in te stellen, zodat je niet meer dan een bepaald bedrag buiten je bundel kunt gebruiken. Dit betekent ook dat wanneer deze limiet bereikt is, je niet meer kunt bellen, surfen of sms'en. Je kunt natuurlijk ook extra surfvolume, sms'jes of belminuten aan jouw abonnement toevoegen.
Bovendien kan je ook meldingen instellen wanneer je 80% of zelfs 100% van jouw abonnement hebt opgebruikt. Zo blijf je steeds op de hoogte van jouw verbruik.
Hoe ziet mijn aanrekening/factuur eruit?
Wat is het verschil tussen een factuur en een aanrekening?
Waar vind ik mijn facturen terug?
Wanneer en hoe vaak ontvang ik mijn aanrekeningen/facturen?
Mijn simkaart is net geactiveerd. Waarom heb ik al een aanrekening/factuur ontvangen?
Mijn factuur is hoger dan verwacht. Hoe komt dit?
Wat is het maximale bedrag dat buiten mijn abonnement kan worden gefactureerd?
Ik heb mijn factuur reeds betaald, maar deze staat nog steeds als "openstaand" in myMega weergegeven. Hoe kan dit?
Welke gevolgen zijn er voor mijn factuur indien ik van abonnement of tariefplan verander?
Ik heb besloten om weg te gaan bij Mega. Hoe zit het met mijn facturatie?
Waarom word ik gefactureerd voor de volgende maand?
Waarom staan er twee periodes op mijn factuur?
Waarom heb ik geen factuur ontvangen?
Kan ik kiezen wanneer ik mijn facturen ontvang?
Wanneer begint de facturatie van mijn abonnement?
Hoeveel tijd heb ik om te betalen?