Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Indien je geen bereik hebt in het buitenland zijn er een aantal oorzaken mogelijk:
- Er is geen netwerk beschikbaar;
- Roaming is gedeactiveerd op jouw toestel;
- Je hebt je limiet buiten je abonnement bereikt;
- Roaming is niet beschikbaar in dit land.
Verifiëer eerst of er een netwerk beschikbaar is en of je roaming is geactiveerd.
Daarna kun je het volgende proberen:
- Start je smartphone opnieuw op zodra je in het buitenland bent.
- Probeer handmatig verbinding te maken met verschillende lokale netwerken via de instellingen van je smartphone. Sommige netwerken bieden een stabielere verbinding dan andere.
- Voor Android: Ga naar "Instellingen" > "Verbindingen" > "Mobiele netwerken" > "Netwerkoperatoren" > Activeer 'Dataroaming'. Het kan tot twee minuten duren om de beschikbare netwerken weer te geven. Selecteer een van de lokale providers.
- Voor iOS: Ga naar "Instellingen" > "Mobiel netwerk" > klik op "Netwerkselectie"> Druk eenmaal op de knop om te schakelen tussen "automatisch" en "handmatig".
Controleer of je niet reeds tegen je limiet buiten abonnement zit: dit kan je controleren in de myMega-app (Voor meer informatie hierover kun je terecht in het specifieke FAQ-onderdeel over jouw verbruik).
Er zijn een aantal landen waar Mega geen akkoord heeft met een netwerk operator. In deze landen is het niet mogelijk om van je Mega abonnement gebruik te maken. Je kan de lijst terugvinden in de prijslijst.
Wat is roaming?
Wat is Roam Like at Home?
Blijft roaming gratis in het Verenigd Koninkrijk na Brexit?
Wat moet ik doen als mijn dataroaming niet werkt?
Wat zijn internationale oproepen ?
Kan ik bellen in het buitenland?
Waarom betaal ik voor een ontvangen oproep in het buitenland?
Worden er kosten aangerekend als ik oproepen of sms'en ontvang vanuit het buitenland?