Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Waarvoor gebruik je jouw telefoon?
Mega Mobile
5 GB
200 belmin. + 200 sms
5G tot 1 Gbps
€ 4 / maand
de eerste 2 maanden, daarna € 7/maand
Mega Mobile
120 GB
Onbeperkt bellen en SMS’en
5G tot 1 Gbps
€ 16 / maand
de eerste 2 maanden, daarna € 22/maand
Details van het abonnement Mega Mobile
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Mega Mobile
/ maand
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Tot € 12 korting per maand!
Details van het abonnement Mega Mobile
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Mega Mobile
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je daarbovenop telkens de energiekost voor 250 kWh gratis.
Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Spark gsm-abonnement.
Tot € 12 korting per maand!
Details van het abonnement Mega Mobile
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Mega Mobile
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je telkens de energiekost voor 250 kWh gratis. Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Flash gsm-abonnement.
Jusqu'à 12€ de promo par mois !
Details van het abonnement Mega Mobile
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Mega Mobile
/ maand
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je telkens de energiekost voor 250 kWh gratis. Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Star gsm-abonnement.
Jusqu'à 12€ de promo par mois !
Optie: Mega Boost
Optie: Bel en sms onbeperkt
Start een tariefsimulatie.
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
/ Dieter
Energie + Telecom = tot € 12 korting per maand dankzij ons combinatievoordeel!
Sinds de totale liberalisering van de energiemarkt in 2007, kan de consument kiezen tussen verschillende leveranciers van elektriciteit en aardgas.
Prijs is een doorslaggevende factor voor veel consumenten, maar toch is het niet alles. Studies wijzen uit dat de klanttevredenheid ook een belangrijke rol speelt in de keuze van een energieleverancier. Als je een energieleverancier kiest, verbind je je meestal voor een langere termijn. Zelfs als je verhuist, kan je je contract verderzetten op je nieuw adres. Het is dus essentieel om ook aandacht te geven aan andere elementen dan de prijs.
Er bestaan enkele objectieve criteria om de kwaliteit van een klantendienst te beoordelen. Ze hebben elk hun invloed op de relatie met een energieleverancier.
Bij Mega hechten we veel belang aan onze kwaliteitsvolle klantendienst. Daarom vestigen we even onze aandacht op deze verschillende elementen:
Maxime Sonkes, Customer Experience Manager, zegt dit erover: “Wat onze werknemers betreft, focussen we ons op hun technische vaardigheden. Deze worden aangescherpt door transversale opleidingen die onze werknemers volgen. Bovendien kennen zij de manier van werken binnen alle departementen. Ze zijn zo beter voorbereid op de verschillende procedures en problemen die ze zullen moeten behandelen. Dit zorgt ervoor dat ze hun vaardigheden dagelijks kunnen ontwikkelen tijdens het werk”.
Daarnaast geeft Mega ook aandacht aan de menselijke vaardigheden van zijn werknemers. Niet iedereen gaat hetzelfde om met een moeilijke telefoon of frustratie van een klant. Daarom kiest Mega zijn werknemers op een nauwkeurige manier. Toekomstige werknemers moeten een belangrijke test doorstaan. “We zoeken geen robots, maar succesvolle personen met een goed instinct. We proberen onze werkwijze dagelijks te verbeteren. Elke medewerker legt bijvoorbeeld elke week een nieuwe of geüpdatete procedure uit. Zo onderhouden we de kennis van iedereen,” vertelt Maxime Sonkes ons.
Eén van onze sterktes is de interne klantendienst. Elke medewerker kan een dossier van A tot Z beheren. Zo kunnen ze een relatie ontwikkelen met de klant. Elke dag stelt een gemotiveerd team alles in het werk om een kwaliteitsvolle klantendienst aan te bieden. Onze medewerkers zijn ook energieconsumenten en daardoor weten ze perfect wat de behoefte is van een klant. Ze zijn erg efficiënt als ze een vraag van een klant moeten beantwoorden.
Om een kwaliteitsvolle klantendienst te blijven leveren, moet je kunnen anticiperen op een aantal vragen en wensen van klanten. We beseffen heel goed dat er soms onzekerheid, onduidelijkheid en ontevredenheid is. Daarom ontwikkelen we voortdurend nieuwe procedures om de organisatie te verbeteren. “Een klant ontvangt bijvoorbeeld twee weken voor de eerste factuur een e-mail met meer uitleg over deze factuur. Zo kunnen we vooraf al heel wat vragen beantwoorden,” zegt Maxime Sonkes. Door het aantal aanvragen te verminderen, kunnen onze medewerkers zich bezighouden met andere vragen, met name op het vlak van kwaliteit.
Het derde element waar Mega veel aandacht aan besteedt om de klanttevredenheid te verbeteren, is het beheer van de IT-tools. Mega kan dankzij zijn interne IT-afdeling zelf tools ontwikkelen op maat van de klant. Het CRM-systeem (Customer Relationship Management) is in dit opzicht een waardevol hulpmiddel voor de dagelijkse rapportage en de relatie van Mega met zijn klanten.
Elke medewerker kan hier alle informatie vinden over het klantendossier:
Het is een belangrijk hulpmiddel die het werk van onze klantendienst vergemakkelijkt. Deze informatie wordt bovendien ook gedeeld via de online klantenzone myMega. De klant kan zijn contract onafhankelijk en zelfstandig beheren.
Naast de IT-tools automatiseerden we ook nog enkele procedures. “Het importeren van gegevens, die eerst handmatig werden ingevoerd, zijn geautomatiseerd,” vertelt Maxime Sonkes.“Als een klant zijn voorschot wil aanpassen, kan hij dat direct doen via de online klantenzone. Deze automatisering zorgt ervoor dat we tijd winnen. Deze gewonnen tijd kunnen we dan ergens anders in investeren.”Mega besteedt veel aandacht aan de kennis van alle medewerkers over deze tools. Het is dus van groot belang dat de medewerkers goed opgeleid zijn over de evolutie van de interne tools.
Doorgaan met het leveren van een kwaliteitsvolle klantendienst met een hoge klanttevredenheid maakt deel uit van onze bedrijfscultuur. Bovendien is het ook één van onze doelen op korte én lange termijn. We hebben niet de gewoonte om op onze lauweren te rusten. We leren elke dag van onze fouten en kunnen zo beter voldoen aan de verwachtingen van de klant.
Om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws, raadpleeg dan zeker onze blog.
Met een gloednieuw aanbod van gsm-abonnementen biedt Mega niet alleen scherpe prijzen, maar ook royale databundels en razendsnelle 5G. Of je nu vooral bereikbaar wil zijn of dagelijks streamt, belt en surft: er is altijd een formule die perfect bij je ...
Energievoorziening aan bedrijven wordt een nieuwe groeipool voor Mega; voor de gezinnen blijft alles hetzelfde.
Door de steeds frequentere hittegolven wordt het steeds belangrijker om je huis koel te houden in de zomer. Maar wat is de beste oplossing: airconditioning of ventilatie? Wat is het meest voordelig, efficiënt en milieuvriendelijk? We helpen je de juis...
Ontvang deskundig advies, tips om dagelijks te besparen en exclusieve aanbiedingen, rechtstreeks in jouw inbox. Zet de stap naar een groenere toekomst en lagere energiefacturen!
Bestel vandaag nog jouw simkaart en jouw elektriciteitscontract. Dankzij dit exclusieve aanbod in België bespaar je tot 12€ per maand. Om je contracten aan elkaar te koppelen, kun je ons ook contacteren via ons contactformulier.
Word klantIndien je al klant bent bij Mega voor energie
Door jouw Mega elektriciteitscontract te combineren met het Mega Mobile-aanbod, geniet je van een maandelijkse korting van €3 per geactiveerd mobiel abonnement (simkaart), met een maximum van 4 abonnementen.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden:
Bij beëindiging van jouw Mega elektriciteitscontract wordt het voordeel automatisch geannuleerd. Hetzelfde geldt als aljo uw Mega Mobile-abonnementen worden stopgezet.
Als je meerdere mobiele abonnementen hebt, wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de abonnementen (maximaal 4) die effectief aan het elektriciteitscontract zijn gekoppeld.
De gebruiksvoorwaarden voor de combinatiekorting zijn van toepassing op het combinatievoordeel.