×

We ontvangen momenteel zeer veel oproepen en e-mails met vragen over de recente prijsstijgingen.
We doen er alles aan om je zo snel mogelijk verder te helpen. Bedankt voor je begrip.

Contacteer ons

Wij zijn er voor je

Een klacht? Ben je niet tevreden over iets? Laat het ons weten via claim@mega.be. Onze dienst klachtenbehandeling pluist jouw dossier uit om de onduidelijkheden op te helderen en je belangen zo goed mogelijk te verdedigen. Als je hierna nog steeds niet tevreden bent, dan kan je contact opnemen met de Ombudsdienst voor Energie: telefonisch via 02/211.10.69 of per e-mail naar klacht@ombudsmanenergie.be. Hun adres is Koning Albert II - laan 8 bus 6, 1000 Brussel.

Onze kantoren

Mega werkt als een online winkel. We verkiezen je te helpen via telefoon of e-mail. Voor speciale verzoeken kunnen we uitzondelijk een afspraak maken. Neem contact op met ons team om een afspraak te maken.

Adres :

  • Rue Natalis 2 - 4020 Luik
  • Vaartstraat 167 - 3000 Leuven

Wie is mijn netbeheerder?

Een antwoord op al je vragen