Een klacht? Ben je niet tevreden over iets? Laat het ons weten via claim@mega.be. Onze dienst klachtenbehandeling pluist jouw dossier uit om de onduidelijkheden op te helderen en je belangen zo goed mogelijk te verdedigen. Als je hierna nog steeds niet tevreden bent, dan kan je contact opnemen met de Ombudsdienst voor Energie: telefonisch via 02/211.10.60 of per e-mail naar klacht@ombudsmanenergie.be. Hun adres is Koning Albert II - laan 8 bus 6, 1000 Brussel.
: Niet zo druk
: Matig bezet
: Erg druk
: Mega's klantendienst is nog niet open.
: Klantenservice gesloten
: Mega's klantendienst is momenteel gesloten.
Klantenservice gesloten
Onze lijnen zijn open van 08:30 tot 17:30 uur van Maandag tot en met Donderdag en van 08:30 tot 17:00 uur op Vrijdag.
Mega werkt als een online winkel. We verkiezen je te helpen via telefoon of e-mail. Voor speciale verzoeken kunnen we uitzondelijk een afspraak maken. Neem contact op met ons team om een afspraak te maken.
Je kan dit makkelijk opzoeken op de website van de VREG of door je postcode hier in te geven.
Je moet je zonnepanelen aanmelden via je netbeheerder. Hij geeft automatisch al je gegevens door aan je energieleverancier. Het is dus niet nodig om ons te contacteren om je zonnepanelen te registreren. Je kan wel op elk moment je voorschot aanpassen omdat je door je zonnepanelen minder zal verbruiken.
Als je je contract wil afsluiten vragen we je om ons het volledig ingevulde en ondertekende energieovernamedocument binnen de 20 kalenderdagen te bezorgen. Zo kunnen we de afgesproken eindstanden garanderen.
In dat geval neem je best contact op met je netbeheerder. Weet je niet wie je netbeheerder is? Kom het hier te weten!
Wil je: