Alt Text!

Vind het antwoord op jouw vraag in onze FAQ.

Ontdek onze FAQ voor praktische oplossingen. Door onze expertise hebben wij geanticipeerd op veelgestelde vragen van onze klanten. Je vindt hier duidelijke antwoorden waar je meteen mee aan de slag kunt!

Heb je een vraag?

Alt Text!

Nog steeds geen oplossing gevonden? Contacteer ons.

of

Contacteer ons op een andere manier.

Alt Text!

Wanneer contacteer je ons best?

Bezetting van onze lijnen op een normale dag.

Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
12h :

: Niet zo druk

: Matig bezet

: Erg druk

: Mega's klantendienst is nog niet open.

: Klantenservice gesloten

: Mega's klantendienst is momenteel gesloten.

Klantenservice gesloten

Onze lijnen zijn open van 08:30 tot 17:30 uur van Maandag tot en met Donderdag en van 08:30 tot 17:00 uur op Vrijdag.

Niet gevonden wat je zocht?

Profil icon

Facturatie

Alles over jouw voorschot- en afrekeningsfacturen.

Profil icon

Mega's aanbod

Informatie over onze tarieven, groene elektriciteit, CO2-compensatie,...

Profil icon

Klant worden

De verschillende stappen van jouw inschrijving en onze prijssimulaties.

Profil icon

Mijn contract

Informatie over jouw contractstatus, je myMega klantenzone en jouw persoonlijke gegevens.

Profil icon

Professionele klanten

Informatie over aanbiedingen en diensten op maat van bedrijven, energiecontracten op maat, oplossingen om het verbruik te optimaliseren...

Profil icon

Verhuis

Alles wat je moet weten in verband met jouw verhuis.

Profil icon

Betalingen & terugbetalingen

Vragen over jouw betaalmethode, creditnota's en eventuele betaalproblemen.

Profil icon

Verandering van situatie

Wat te doen bij belangrijke wijzigingen in jouw persoonlijke situatie?

Profil icon

Mijn aansluiting

Technische vragen over jouw (digitale) meter, meterstanden, aansluitingen, ...

Profil icon

Ik heb zonnepanelen

Relevante info over jouw installatie, terugleveringscontract, injectietarief, ...

Profil icon

Energiemarkt

Vragen omtrent de energietarieven in België, het sociaal tarief, energiedelen, ...

Profil icon

Mega deals

Informatie over het Ambassadeurschap, groepsaankopen, ...

Een klacht?

Een klacht? Ben je niet tevreden over iets? Laat het ons weten via claim@mega.be. Onze dienst klachtenbehandeling pluist jouw dossier uit om de onduidelijkheden op te helderen en je belangen zo goed mogelijk te verdedigen. Als je hierna nog steeds niet tevreden bent, dan kan je contact opnemen met de Ombudsdienst voor Energie: telefonisch via 02/211.10.60 of per e-mail naar klacht@ombudsmanenergie.be. Hun adres is Koning Albert II - laan 8 bus 6, 1000 Brussel.

Een klacht?