×

We ontvangen momenteel zeer veel oproepen en e-mails met vragen over de recente prijsstijgingen.
We doen er alles aan om je zo snel mogelijk verder te helpen. Bedankt voor je begrip.

Tarieven gas

Gas

Dezelfde energie, gewoon goedkoper. Transparant tarief.

Een goedkoper tarief, da's een voordelige prijs, niet alleen vandaag, maar ook na elke hernieuwing van je contract!
Gas- en elektriciteitscontracten, aangepast aan je behoeften.
Met Mega blijf je zen! Het is niet nodig om elk jaar de prijzen te vergelijken. We garanderen je altijd een goedkoop tarief.

Onze contracten

Onze energietarieven

Onze prijzen hebben niets te verbergen.
Bij Mega kan je genieten van de voordeligste energieprijs én een lage vaste vergoeding per begonnen contractjaar.

Hieronder vind je de tariefkaarten van de huidige maand voor particuliere klanten. (Professionele klant?)

‘t Is officieel: onze tarieven zijn goedkoper!

Wil je dat met je eigen ogen zien?

Kijk dan snel op de websites van de regionale vergelijkers:

Word Mega

Snelle inschrijving. In minder dan 5 minuten.

Een antwoord op al je vragen

  • Wat is het Ecogas van Mega?

    Het Ecogas is een uniek compensatiesysteem dat exclusief voorbehouden is voor Mega-klanten met een gascontract.

    Via dit mechanisme steunen we projecten die de CO2-uitstoot verminderen. Zo kunnen onze klanten zelf hun steentje bijdragen aan een milieuvriendelijke wereld.

  • Hoe kan ik kiezen voor Ecogas van Mega?

    Ben je al klant bij Mega? Dan kan je gewoon een e-mail sturen naar info@mega.be of ons telefonisch contacteren via 016 67 60 60 om het Ecogas te activeren.

    Ben je nog geen klant van Mega? Schrijf je dan nu in via onze website en duid tijdens de inschrijving de optie "Ecogas" aan. We zullen het dan automatisch activeren bij de start van je contract.

  • Ik heb mij net ingeschreven. Wat zijn de volgende stappen?

    1. Ons systeem zal je inschrijving analyseren en nagaan of we alle nodige informatie hebben.
    2. Als er gegevens ontbreken sturen we je een e-mail om de nodige informatie op te vragen. Krijgen we geen antwoord? Dan contacteren we je telefonisch!
    3. Als we alle informatie in ons bezit hebben, valideren we je inschrijving. Daarnaast brengen we de netbeheerder op de hoogte.

    4. Leverancierswissel: We brengen je oude leverancier op de hoogte. Enkele dagen voordat je contract start, vraagt de netbeheerder je meterstanden op.

      Verhuis: Je neemt het contract onmiddellijk of met een startdatum in het verleden over van de vorige huurder of eigenaar.

      Nieuwe meter: Je moet zelf een afspraak maken met je netbeheerder om de meter te openen. Klik hier om te weten te komen wie je netbeheerder is.
    5. Vanaf het moment dat de netbeheerder je overstap bevestigt, sturen we je contract met alle nodige informatie.

  • Moet ik mijn meterstanden aan jullie doorgeven?

    Alleen als je verhuist en de energielevering overneemt, moet je de meterstanden aan ons doorgeven.

    Bij een leverancierswissel zal je netbeheerder enkele dagen voordat je contract begint de meterstanden opvragen. De netbeheerder zal die standen dan doorsturen naar ons én naar je vorige leverancier. In dit geval is het dus niet nodig om je meterstanden naar Mega te sturen. Als je de standen niet doorstuurt naar de netbeheerder, zal hij een schatting maken.