Ambassadeurschap

Een antwoord op al je vragen

  • Wat is het ambassadeurschap van Mega juist?

    We vinden dat onze klanten de beste reclame maken en daarvoor willen we ze belonen. Het Ambassadeurschap is een systeem waarbij we onze klanten iets teruggeven als ze een nieuwe klant aanbrengen. In dit geval wordt de Mega-klant "ambassadeur" van een nieuwe aangebrachte klant. De "ambassadeur" ontvangt dan een korting van € 35,04 (incl. 6% btw) als residentiële klant of € 40 (incl. 21% btw) als professionele klant. De aangebrachte klant ontvangt ook meteen 50% korting krijgt op de vaste vergoeding*.

    *Zie voorwaarden

  • Wat zijn de voorwaarden van de korting?

    Je kan de voorwaarden van het Ambassadeurschap hier raadplegen.

  • Hoe verrekenen jullie die Mega korting?

    Zoals we in de voorwaarden vermelden, zullen we de korting ten vroegste 3 maanden na de start van het contract van de nieuwe, aangebrachte klant in mindering brengen. We verrekenen de korting dan op de eerstvolgende afrekeningsfactuur. Je kan dit zien op de tweede pagina van je factuur.

    Voorbeeld:

    Het contract van de nieuwe klant start op 1 januari 2022 en 3 maanden later voldoet hij/zij aan alle voorwaarden. De ambassadeur ontvangt op 1 augustus 2022 een afrekeningsfactuur, waarop we de korting in mindering brengen.

    De nieuwe klant ontvangt daarentegen een jaarlijkse afrekening op 1 februari 2022. Aangezien de nieuwe klant op dat moment nog geen 3 maanden klant is bij Mega, wordt de korting nog niet toegepast op deze afrekeningsfactuur. Pas wanneer de nieuwe klant voldoet aan alle voorwaarden, verrekenen we de korting op de volgende afrekeningsfactuur.

  • Hoe kan iemand mij als "ambassadeur" aanduiden?

    Er zijn verschillende mogelijkheden:

    1. Op het inschrijvingsformulier kan men in het vak "Ambassadeur" je klantnummer invullen. We koppelen dan automatisch beide klantendossiers aan elkaar.
    2. Stuurde je de Ambassadeur-mail van Mega naar een vriend? Dan kan hij/zij die persoonlijke link in de e-mail gebruiken. Je klantnummer wordt dan automatisch ingevuld in de inschrijving.
    3. Je klantnummer telefonisch vermelden kan ook altijd! Contacteer ons op 016/67 60 60 en wij regelen de rest!

    Opgelet! Het is alleen mogelijk om de korting toe te kennen als je aan alle voorwaarden voldoet.