Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Opgelet: je gegevens zijn onjuist!
Je bericht is verzonden!
: Niet zo druk
: Matig bezet
: Erg druk
: Mega's klantendienst is nog niet open.
: Klantenservice gesloten
: Mega's klantendienst is momenteel gesloten.
Klantenservice gesloten
Onze lijnen zijn open van 08:30 tot 17:30 uur van Maandag tot en met Donderdag en van 08:30 tot 17:00 uur op Vrijdag.
Een klacht? Ben je niet tevreden over iets? Laat het ons weten via claim@mega.be. Onze dienst klachtenbehandeling pluist jouw dossier uit om de onduidelijkheden op te helderen en je belangen zo goed mogelijk te verdedigen. Als je het hierna oneens zou zijn met de aangeboden oplossing kan je contact opnemen met de Ombudsdienst voor Telecommunicatie: telefonisch via 02 223 09 09 of per e-mail naar klachten@ombudsmantelecom.be. Het adres is Koning Albert II - laan 8 bus 3, 1000 Brussel.
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).