Hulp > >

Mijn abonnement is onderbroken door onbetaalde facturen. Hoe kan ik het opnieuw activeren?

Als je telecomabonnement werd onderbroken door onbetaalde facturen, kan je het als volgt opnieuw activeren:


  • Betaal het openstaande bedrag

    Log in op je myMega account en ga naar het tabblad ‘Mijn facturen’. Daar kan je je onbetaalde facturen bekijken en meteen online betalen.

  • Automatische heractivatie

    Zodra je betaling is ontvangen en verwerkt, wordt je abonnement automatisch opnieuw geactiveerd. Dit gebeurt meestal binnen enkele uren, maar kan in sommige gevallen tot 24 uur duren.

  • Nog steeds geen verbinding?

    Zijn je diensten na 24 uur nog niet hersteld? Neem dan contact op met onze klantendienst. We kijken het graag voor je na en helpen je zo snel mogelijk verder.


Tip: Wil je in de toekomst onderbrekingen vermijden? Activeer dan domiciliëring in je myMega-account voor automatische betalingen.