Mega: de energieleverancier voor de Belgen!

/ Charlotte

Bij Mega is het onze missie om goedkope en groene energie te leveren aan onze Belgische klanten, mét een een uitzonderlijke klantenservice. Sinds onze oprichting in 2013 in Luik, bieden we als Belgische energieleverancier competitieve tarieven en een uitzonderlijke klantenervaring aan.

Toewijding aan groene energie

We werken nauw samen met lokale producenten om jou milieuvriendelijke energie te leveren. Daarnaast nemen we intern ook verantwoordelijkheid: in ons dagelijks beheer minimaliseren we onze CO2-voetafdruk door duurzame kantooroplossingen.

Lokale en persoonlijke klantenservice

Bij Mega houden we alles in eigen beheer: van facturatie en marketing tot IT en klantendienst, waardoor we een 100% Belgische service garanderen. Onze lokale energie-experts reageren snel en efficiënt op jouw vragen en bieden een persoonlijke, lokale ervaring om volledig aan jouw behoeften te voldoen. Daarom werken we elke dag op verschillende fronten:

  • Ondersteuning via meerdere kanalen: Of je nu de voorkeur geeft aan bellen, e-mailen of chatten – wij helpen jou via het kanaal dat het beste bij jou past. Ons team van experts staat voor jou klaar voor een vlotte afhandeling van vragen of problemen.
  • Persoonlijk advies: ons serviceteam is getraind om elke klant te voorzien van advies op maat, zodat we altijd kunnen beantwoorden aan jouw specifieke energiebehoeften.
  • Duidelijke communicatie: We streven naar maximale transparantie in onze facturen, contracten en algemene communicatie. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.



“Ons hele team werkt elke dag weer aan het optimaliseren van onze processen en onze communicatie. Ik bedank en feliciteer mijn team dan ook met deze mooie beloning voor hun volgehouden inspanningen.’’

– Thomas Coune, CEO

Wij staan zoals altijd voor jou klaar, nu en in de toekomst. Ontdek het in onze 4-delige reeks waarbij wij jou een blik achter de schermen geven in de processen van onze klantendienst:

Hou geregeld onze blog in de gaten voor meer Mega-nieuws!

Recente artikelen

Betaal jij te veel voor je gsm-abonnement? Tijd om te besparen met Mega!

Wist je dat heel wat mensen maandelijks véél meer betalen voor hun gsm-abonnement dan nodig is? In de praktijk verbruiken de meeste gebruikers slechts een beperkt aantal belminuten en sms’jes per maand. Toch blijven vele gebruikers betalen voor dur...

Lees het artikel

Nu isoleren, straks profiteren: kleine werken in de lente voor een koele zomer!

De lente: een goed moment om je huis voor te bereiden op de zomer en de thermische isolatie ervan te verbeteren. Het is de perfecte periode om kleine, eenvoudige maar effectieve isolatiemaatregelen te nemen om je huis comfortabeler te maken. Deze verbe...

Lees het artikel

Besparen en genieten: ontdek de Scandinavische hygge-stijl

Bij Mega koppelen we graag het nuttige aan het aangename. Maak kennis met ‘hygge’, een Scandinavisch concept dat gezelligheid en eenvoud aan elkaar linkt. En je kunt er ook mee besparen! Met onze tips maak je ‘hygge’ onderdeel van je leven ...

Lees het artikel

Word een echte expert in energiebesparing!

Ontvang deskundig advies, tips om dagelijks te besparen en exclusieve aanbiedingen, rechtstreeks in jouw inbox. Zet de stap naar een groenere toekomst en lagere energiefacturen!

Combineer energie en telefonie en bespaar nog meer!

Bestel jouw simkaart en meld je aan bij je myMega klantenzone voor energie tijdens jouw inschrijving! Om je contracten aan elkaar te koppelen, kun je ons ook contacteren via ons contactformulier.

Word klant