Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Waarvoor gebruik je jouw telefoon?
Mega Mobile
5 GB
200 belmin. + 200 sms
5G tot 1 Gbps
€ 4 / maand
de eerste 2 maanden, daarna € 7/maand
Mega Mobile
120 GB
Onbeperkt bellen en SMS’en
5G tot 1 Gbps
€ 16 / maand
de eerste 2 maanden, daarna € 22/maand
Details van het abonnement Mega Mobile
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Mega Mobile
/ maand
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Tot € 12 korting per maand!
Details van het abonnement Mega Mobile
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Mega Mobile
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je daarbovenop telkens de energiekost voor 250 kWh gratis.
Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Spark gsm-abonnement.
Tot € 12 korting per maand!
Details van het abonnement Mega Mobile
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Mega Mobile
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je telkens de energiekost voor 250 kWh gratis. Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Flash gsm-abonnement.
Jusqu'à 12€ de promo par mois !
Details van het abonnement Mega Mobile
Verbruik naar en vanuit het buitenland
Inbegrepen diensten
Details van de promo Mega Mobile
/ maand
250 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Jaarlijks 250 kWh gratis als klant van Mega Energie. Per bijkomend gsm-abonnement (simkaart), met een maximum van 3 bijkomende simkaarten, krijg je telkens de energiekost voor 250 kWh gratis. Het bedrag van de korting voor gratis elektriciteit wordt berekend door het aantal gratis kWh te vermenigvuldigen met een prijs die wordt bepaald, afhankelijk van het moment waarop u een mobiel abonnement hebt afgesloten: tegelijkertijd met uw elektriciteitscontract, ervoor of erna. Raadpleeg pagina 4 van onze promo- en productvoorwaarden voor meer details over deze berekening.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden. Zo moet het gsm-abonnement binnen 30 dagen gelinkt worden aan je elektriciteitscontract bij Mega en zal de korting 12 maanden na het linken van beide contracten voor het eerst worden toegekend. De korting wordt eenmaal per 12 maanden toegekend op je eerstvolgende afrekeningsfactuur voor elektriciteit op voorwaarde dat je op het moment van de opmaak van de afrekeningsfactuur beschikt over een gsm-abonnement en een elektriciteitscontract bij Mega en je zowel je telecom- als energiefacturen bij Mega gedurende 12 maanden voorafgaand aan je afrekeningsfactuur voor elektriciteit steeds op tijd hebt betaald. Als je beschikt over meerdere gsm-abonnementen wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de gsm-abonnementen die op het moment van de toekenning van de korting gelinkt zijn aan het bestaande elektriciteitscontract. Als je beschikt over meerdere elektriciteitscontracten, wordt de korting toegekend op de afrekeningsfactuur voor het elektriciteitscontract dat je het eerst hebt ingetekend bij Mega. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hierboven vermelde korting op de abonnementsprijs tijdens de eerste twee maanden van het Star gsm-abonnement.
Jusqu'à 12€ de promo par mois !
Optie: Mega Boost
Optie: Bel en sms onbeperkt
Start een tariefsimulatie.
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Energie + Telecom = tot € 12 korting per maand dankzij ons combinatievoordeel!
Bij de overgang naar het nieuwe jaar hoort zoals steeds een terugblik op het voorbije jaar. Blik samen met ons terug op 2022, het jaar waarin de energiecrisis voor heel wat uitdagingen zorgde en we anders leerden omgaan met ons verbruik.
We begonnen het jaar met heel wat goede voornemens om energie te besparen. Door de verplichting op telewerk in het kader van de coronacrisis moesten de Mega-medewerkers deze goede voornemers jammer genoeg voornamelijk van thuis uit verwezenlijken. Gelukkig hebben we ook heel wat tips om energie te besparen tijdens thuiswerk!
Naar aanleiding van de aanhoudende stijgingen van de energieprijzen kondigde de Overheid in februari een hele reeks energiemaatregelen aan, waaronder de btw-verlaging voor elektriciteit en later ook voor gas en de federale verwarmingspremie. Bij Mega gingen we meteen aan de slag om onze klanten hierover te informeren en de nodige aanpassingen zo snel mogelijk door te voeren. In de loop van het jaar werden verschillende maatregelen verlengd en werden er ook nieuwe maatregelen aangekondigd. Op onze website en onze blog vind je een volledig overzicht van de genomen maatregelen.
In maart kwamen de Megamedewerkers uit Luik en Leuven samen om bij een hapje en een drankje bij te praten. Het is altijd fijn om onze collega’s aan de andere kant van de taalgrens terug te zien!
We onthouden 22 april als een dag vol blijde gebeurtenissen: Nicky uit Leuven mocht zijn tweede dochtertje verwelkomen (proficiat!) en ‘s avonds trokken onze medewerkers uit Luik met z’n allen naar de bekende trappen van Bueren in Luik om de deelnemers van de BueRun aan te moedigen als sponsor van het loopevenement!
In mei hadden we nog wat energie over en zetten we de sportieve trend verder als hoofdsponsor van de 15 km van Luik.
Nog in mei zijn we gestart met een nieuwe reeks blogartikels over de klantendienst. Onze medewerkers ontvangen dagelijks maar liefst 3575 oproepen en 2900 schriftelijke aanvragen over allerhande onderwerpen. Daarom namen we vanaf mei elke maand een kijkje achter de schermen van onze Mega Klantendienst en ontdekten hoe de klantendienst veelvoorkomende situaties behandelt. Zo leerden we jou alles over de eerste voorschotfactuur, afrekeningsfacturen, jouw inschrijving, jouw contracthernieuwing en verhuis. Kom jij ook graag in contact met klanten? Onze klantendienst is steeds op zoek naar versterking!
In mei mocht onze klantendienst alvast Lola (in Luik) en Julie en Luna (in Leuven) verwelkomen terwijl het IT-team op versterking kon rekenen met de komst van Vincent!
De maand juni stond in het teken van verjaardagen! Op 3 juni werd onze collega Lisa mama van een prachtig meisje en op 13 juni vierden we Mega’s 9de verjaardag! Hoera!
Op 13 juni 2013 ging het eerste energiecontract bij Mega van start. 9 jaar, 600.000 klanten en vestigingen in Frankrijk en Nederland later, kunnen we zeggen dat Mega is uitgegroeid tot een vaste waarde op de energiemarkt. Dit zou uiteraard nooit mogelijk geweest zijn zonder de hulp van al onze Mega-medewerkers en de steun van onze trouwe klanten. Zij motiveren ons elke dag opnieuw om het beste van onszelf te geven en een kwalitatieve service aan te bieden.
Het Mega-team breidt trouwens elke maand uit. Zo begonnen Coralie en Valentin in juni bij onze klantendienst in Luik en startte Kurt bij de klantendienst in Leuven.
Tijdens de week van 18 juli steeg het kwik tot maar liefst 40 graden! Aangezien je bij die temperaturen best binnen bleef, deelden we een aantal tips om jouw huis koel te houden zonder jouw energiefactuur de hoogte in te sturen!
Ook in juli mochten we nieuwe mensen verwelkomen: het HR-team werd aangevuld met Sylviane, de klantendienst in Luik kon rekenen op de komst van Sarah en de klantendienst in Leuven op Tom en Jessica!
In augustus kon onze klantendienst op versterking rekenen met de komst van Jens in Leuven.
We begonnen vol enthousiasme aan het najaar met de Mega Meyboom Trail in Brussel! Honderden sportievelingen namen deel aan deze prachtige loopwedstrijd door het Brusselse Zoniënwoud. Ondertussen genoot onze collega en kersverse mama Sylvie van de eerste momenten met haar schattige zoontje, proficiat!
Tijdens de herfstmaanden werden we jammer genoeg ook nog steeds geconfronteerd met de aanhoudende energiecrisis. Onze klantendienstmedewerkers komen dagelijks in aanraking met allerhande vragen van onze klanten. Daarom lieten we hen aan het woord om hun ervaringen over de energiecrisis van binnenuit te delen.
Ook in oktober startten er nieuwe talenten op onze klantendienst! Sarah ging aan de slag in Leuven en Caroline en Olivier in Luik.
Mega blijft groeien! In november mocht het Marketing-team Florian en Steven verwelkomen. Samen met de rest van het team verzorgen zij de visuele identiteit van Mega! Islam en David kwamen daarentegen het IT-team versterken. Welkom allemaal!
Begin 2022 stelden we vast dat de energieprijzen recordhoogtes hadden bereikt en dat deze trend zich ook in 2022 zou verderzetten. Dat de consumenten de gevolgen van deze energiecrisis zouden voelen, was onvermijdelijk. Daarom hebben we bij Mega steeds ons best gedaan om onze klanten zo goed mogelijk te informeren over de evolutie van de energiecrisis. We gaven dan ook heel wat tips mee om hoge energiefacturen te vermijden. Het afgelopen jaar verschenen er zo maar liefst 56 blogartikels op onze blogpagina. Van tips om energie te besparen tot alternatieve energiebronnen voor de toekomst, je las het er allemaal!
2022 was zeker geen gemakkelijk jaar voor de energiesector en de consumenten. We kunnen alleen maar hopen dat de situatie op de energiemarkt in 2023 zal stabiliseren. Zodra dat gebeurt, zullen we onze klanten hier ook over op de hoogte brengen.
Ondertussen maken we graag van de gelegenheid gebruik om onze trouwe klanten te bedanken voor hun steun. Het is dankzij jullie dat wij elke dag het beste van onszelf geven om de best mogelijke service aan te bieden!
Met een gloednieuw aanbod van gsm-abonnementen biedt Mega niet alleen scherpe prijzen, maar ook royale databundels en razendsnelle 5G. Of je nu vooral bereikbaar wil zijn of dagelijks streamt, belt en surft: er is altijd een formule die perfect bij je ...
Energievoorziening aan bedrijven wordt een nieuwe groeipool voor Mega; voor de gezinnen blijft alles hetzelfde.
Door de steeds frequentere hittegolven wordt het steeds belangrijker om je huis koel te houden in de zomer. Maar wat is de beste oplossing: airconditioning of ventilatie? Wat is het meest voordelig, efficiënt en milieuvriendelijk? We helpen je de juis...
Ontvang deskundig advies, tips om dagelijks te besparen en exclusieve aanbiedingen, rechtstreeks in jouw inbox. Zet de stap naar een groenere toekomst en lagere energiefacturen!
Bestel vandaag nog jouw simkaart en jouw elektriciteitscontract. Dankzij dit exclusieve aanbod in België bespaar je tot 12€ per maand. Om je contracten aan elkaar te koppelen, kun je ons ook contacteren via ons contactformulier.
Word klantIndien je al klant bent bij Mega voor energie
Door jouw Mega elektriciteitscontract te combineren met het Mega Mobile-aanbod, geniet je van een maandelijkse korting van €3 per geactiveerd mobiel abonnement (simkaart), met een maximum van 4 abonnementen.
Deze promotie is onderworpen aan een aantal voorwaarden:
Bij beëindiging van jouw Mega elektriciteitscontract wordt het voordeel automatisch geannuleerd. Hetzelfde geldt als aljo uw Mega Mobile-abonnementen worden stopgezet.
Als je meerdere mobiele abonnementen hebt, wordt het totale kortingsbedrag bepaald op basis van de abonnementen (maximaal 4) die effectief aan het elektriciteitscontract zijn gekoppeld.
De gebruiksvoorwaarden voor de combinatiekorting zijn van toepassing op het combinatievoordeel.