Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ik wil een offerte ontvangen
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
Start een tariefsimulatie.
Vergelijk nu.
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Een vraag?
Wij bellen je zo snel mogelijk terug!
€4 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van €3/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Glow gsm-abonnement met 5GB. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 7/maand.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 900 kWh gratis elektriciteit!
Promo: € 11.40/maand gedurende 36 maanden, daarna € 12.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 900 kWh gratis elektriciteit!
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
€16 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van € 6/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Star abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 22/maand.
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Product of optie | Prijs incl. btw | Prijs excl. btw |
Glow | € 4 | € 3.31 |
Spark | € 12 | € 8.26 |
Flash | € 17 | €14.88 |
Star | € 27 | € 23.14 |
1 GB | € 2,5 | € 4.13 |
3 GB | € 5 | € 8.26 |
10 GB | € 10 | € 12.40 |
Appel et SMS illimités | € 5 | € 4.13 |
Vermijd onaangename verrassingen en stel in je myMega-app zelf de limieten in voor verbruik buiten je gsm-abonnement.
Heb je zelf een maximumbedrag buiten abonnement ingesteld? Dan worden alle extra kosten buiten je abonnement geblokkeerd. Als je nog sms’jes, belminuten of datavolume binnen jouw gsm-abonnement hebt, kan je die natuurlijk blijven gebruiken.
Voor meer informatie over onze abonnementsvoorwaarden: Voorwaarden.
Raadpleeg onze “Specifieke prijs- & tariefvoorwaarden voor mobiele abonnementen” voor alle tarieven buiten bundel.
Vergeet niet om de landcode +32 toe te voegen wanneer je vanuit het buitenland naar België belt.
Er zijn een aantal landen waar Mega geen akkoord heeft met een netwerkoperator. In deze landen is het dan ook niet mogelijk om gebruik te maken van je Mega gsm-abonnement. Je kunt de lijst met deze landen raadplegen in onze Specifieke tariefvoorwaarden.
Wij zetten het voor je op een rijtje.
Regels
Ik heb een Mega-abonnement en verblijf in Parijs voor mijn werk. Wat gebeurt er als ik naar mijn vriend in België bel?
Je oproep wordt afgetrokken van het Belgische nationale volume dat is inbegrepen in jouw abonnement. Als dit volume is opgebruikt of als je abonnement geen volume bevat, bel je buiten bundel en betaal je dezelfde tarieven buiten bundel als in België.
En wat als ik vanuit Parijs naar Singapore bel?
Je belt in dit geval naar een bestemming buiten zone 1. Hiervoor betaal je € 2,40/min. (incl. btw).
Hieronder vind je de prijslijst voor consumenten, zelfstandigen en kleine ondernemingen tot en met 9 werknemers.
Bedrag incl. btw | Bedrag excl. btw | |
Administratieve kosten per aanmaning vanaf de 2de aanmaning. | € 10 | € 8.26 |
Administratieve kosten voor wederindienststelling per rekening (dit wil zeggen per betalingsovereenkomst) om het product opnieuw in dienst te stellen na schorsing wegens niet nakomen van de verplichtingen. | € 30 | € 24,79 |
Forfaitaire vergoeding in verband met het uitbesteden van de invordering van een schuld op een professionele klant. |
15% van het totale openstaande bedrag, met een minimum van € 75 |
|
Forfaitaire vergoeding ten gevolge van het uitbesteden van de invordering (inclusief herinneringskosten en kosten in verband met onderaanneming) van een schuld van een privé klant. |
|
|
Registratie of wijziging van de oproepbestemming in de Witte Gids | € 15 | € 12,39 |
Het kan gebeuren dat een gekozen abonnement of extra optie toch niet helemaal voldoet aan jouw verwachtingen. Al onze abonnementen en extra diensten kunnen daarom tot 14 dagen na de start ervan kosteloos worden opgezegd. Het enige wat je hiervoor moet doen is contact opnemen met onze klantendienst en je bestelnummer bij de hand houden. Vergeet ook niet dat je via myMega eenvoudig van gsm-abonnement kunt veranderen en extra opties kunt toevoegen.